Positief, negatief en weer positief !!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door carma, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Hallo
    Ik heb even een vraagje
    Ik heb op 16 maart een terugplaatsing gehad van 2 cryo's
    De cryo's zijn met 4 dgn ingevroren en na ontdooing zeg maar nog 1 dag dus 5 dgn, ze waren al zo ver gedeeld dat het een bolletje was
    Het is een terugplaatsing geweest in een opgewekte cyclus emt estradiol en va 5 dgn voor terugplaatsing utrogestan (gebruik bijde nu nog)
    Op 27 maart mocht ik testen en ik teste zichtbaar maar licht met de kruitvat 2 voor 5 euro en clear blue deed nog niks
    Dinsdag 29 maart gaf de clear blue digitaal (3 voor 20 euro) zwanger aan
    Wij helemaal blij
    Donderdag nog een keer getest in een opwelling en toen gaf clear blue niet zwanger en 'smiddags weer
    Wij erg verdrietig, ben naar de kliniek gegaan en volgens hun was met een echo nog niks te zien nu dus er is bloed afgenomen voor een hcg meting.
    Hier krijg ik dinsdag de uitslag pas van

Maar goed ik vrijdag 1 april toch nog een keer gekeken met de kruitvat test omdat ik het zo raar vond dat in 2 dgn alles weg is en die gaf dus een donkerdere streep als dinsdag de 29ste :(:(
    Mijn man zei mij haal maar een clear blue en wat trof mijn verbazing
    ZWANGER!!!

Wat kan hier de rede van zijn, ik krijg toch niet zomaar een positieve test??
    Kan het zijn dat alle 2 de embrio's zijn ingenesteld en dat er 1 is afgekomen en dan een hcg dipje
    Of te slecht geconcentreerde urine is geweest (het was vrijdag veel donkerder)

We zijn erg in de war ben ik nu wel of niet zwanger
    (kwa gevoel zeg ik ja)
    Normaal is positief positief maar dit is erg verwarrend
    Is het een idee zondag nogmaals te testen
    Ik vind het wel mega eng om weer te testen

Heeft iemand wat advies voor mij aub???

Groetjes Marieke

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Marieke.

Ik snap de onzekerheid.

Er zijn helaas testen die zeggen dat je zwanger bent en het helaas toch niet bent en ook testen die zeggen dat je niet zwanger bent en je toch wel zwanger bent.
    Het beste om te testen is ochtendurine.

Het dipje qua HCG kan maar verwacht ik niet.

Ik zou echt de uitslag van dinsdag afwachten, want dan weten jullie het zeker en ik denk dat je na al deze testen het toch niet meer echt gelooft, wat de test ook aangeeft!

Succes.

Groetjes Ineke.

Deel Deze Pagina