net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beebieej, 5 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebieej

Beebieej Lid

4 sep 2015
    46
    0
    6
    Hoihoi, ik ben nieuw op het forum, en wil graag jullie
    mening vragen over het volgende:

Ik ben 5 weken geleden gestopt met de pil heb netjes de ontrekkingsbloeding gehad (9 tm 13 aug) op 17, 20 en 28 augustus onbeschermde sex gehad en sinds 23 augustus tm vandaag constante buikpijn.(ongesteldheidsgevoel) in deze afgelopen weken heb ik een aantal keer rozig, bruinig afgeveegt verder geen bloedverlies. Ben ik vaak misselijk en totaal geen eetlust. Vorige week zaterdag tijdens het douchen een best groot bolletje slijm verloren wat gevuld was met bloed. Ook heb ik elke dag afscheiding is het van onder constant vochtig en heb ik een opgezet gevoel in mn buik. Ik weet nog niet wat mijn cyclus gaat doen, maar als het 28 dagen zou zijn dan is mijn nod morgen. Wat denken jullie?

Alvast bedankt

2. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ontpillen kan rare dingen doen met je lichaam, maar een zwangerschap ook. Ik zou ff afwachten en anders voor je gemoedsrust een testje doen.
    Succes!

3. Beebieej

Beebieej Lid

4 sep 2015
    46
    0
    6
    Bedankt voor je berichtje. Ik vondt vooral het slijmpropje gevuld met bloed heel vreemd. Vandaar dat ik ging twijfelen. De andere symptomen zouden idd ook vanwege het ontpillen kunnen komen maar wat dat slijmpropje nou geweest is

Deel Deze Pagina