positief, negatief nu weer positief??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ano85, 24 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    Hallo,

Ik heb al meerdere testen gedaan, omdat de eerste testen een licht streepje hadden, en ik ook best klachtjes had. Heeft de ha vorige week vrijdag een bloedtest gedaan deze was negatief... :(
    (was voor iets anders bij de ha en heb het maar even gemeld, die heeft gelijk een bloedtest gedaan voor de duidelijkheid)
    Zaterdag heb ik iets bloed verloren, geen krampen en meer met vegen en niet meer dan een inlegkruisje... en het was maar 1 dag. (kan dit toch een innestelling zijn geweest?) ik dacht dat het wel door zou zetten, maar nee.. :(
    Verder nog geen spoor van een ongi. Nu heb ik vanmorgen, met de gedachte laatste test, nog maar 1 testje gedaan.. en ja hoor er verscheen meteen een licht lijntje.. hij is wel heel licht maar de andere verschenen niet meteen en deze kwam echt gelijk.. het waren allemaal dezelfde testen 2v5. Zou het dan toch nog kunnen?? en kan het dan dat het met een bloedtest pas na een week te zien is??
    Wil niet te blij worden, anders is de teleurstelling ook zo groot, maar had de hoop al gewoon op gegeven zat te wachen op de volgende ronde en dan verschijnt er toch weer een lijntjes... :(

2. mroos

mroos Niet meer actief

Ik zou voor de zekerheid nog een test halen (van een ander merk ofzo) en deze dan proberen.
    Je zou zeggen, een streep is een streep (zolang het iets anders is dan een ingedroogd lijntje maar dat zal wel niet meteen!)
    Succes!

3. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Ik zou ook inderdaad nog een keer testen. Wel vreemd maar zo'n lijntje staat er toch niet voor niks!! Laat je weten hoe het afloopt? sterkte en ik duim voor je!!

4. ano85

ano85 Lid

10 apr 2009
    54
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga idd zondag ochtend nog maar een keertje proberen. (probeer zo lang te kunnen wachten) Owh ik hoop zo dat het lijntje dan wel donkerder word... die onzekerheid word ik gek van...

Deel Deze Pagina