de meest linker is van 8-4 en de andere dus de rechter 2 zijn van vanochtend zien jullie wat Bekijk bijlage 64318
hihihhihii maar snap niet dat vanmorgen de clearbleu wer niet zwanger zei en deze het streepje toch echt wat donkerderis:s
clearblue heeft meer hcg nodig dan de kruidvat test meiss.. ik zou morgenochtend nog eens testen maar dan wel met de kruidvat 2 voor 5 euro
ja dat weet ik dus niet cherie 22 maart heb ik een week lang bruinverlies gehad maar heel weinig en de laatste dag klein beetje rood tot nu toe heeft mijn nod nog steeds niet doorgezet snap er niks van
heel vreemd.. ik zou over een paar dagen nog een keer testen. want als het een eisprong bloeding of zo moet zijn geweest.. dan had je nu toch wel een duidelijker lijntje moeten hebben.
ja vind het ook heel raar op een andere site zeggen ze dat het mishcien een indrooglijn is maar op 3 testen een indrooglijn op de test van kv dat kan er bij mij niet in en vind dat de rechter toch wat beter te zien is dan de linker
Ik vind hem op de rechter behoorlijk beter te zien als de linker.. Ik zou over 2 dagen nog een x testen
snappen jullie nou ook waarvoor clearbleu niet zwanger zeg dat maakt me erg onzeker:S sommige meiden zeggen ik had een licht streepje en deed clearbleu en die zei zwanger
Dat snap ik zeker.. Ja.. denk dat het toch om de concentratie hcg gaat. als ik jou testen kijk zou je erg vroeg er bij zijn.. en dat is voor clearblue wel te vroeg. gewoon afwachten. er staat helaas niks anders op. sterkte om de komende dagen door te komen
CB heeft veel meer hcg nodig.. Dus als je zo'n lichte test hebt bij KV dan is het mogelijk om negatief te testen met de cb.. Enn wat betreft dat stukje sommige meiden... De een is de ander niet Maak je niet druk meid en test over 2 dagen nog een x met de KV test en je zult zien dat die al veel donkerder is... En als dat zo is knal er dan een cb digitaal tegen aan
dank je jeem ik begon al te denken ik zie iets wat andere niet zien of het is gewoon een indroogstreep al 2 keer dus jij denkt dat ik wel degelijk zwanger ben..? ik vind zelf ookdat de rechter donkerder is aldan de linker en dat is dus 2 dagen later
eve nog een vraagje jeem als ik moet poepen hihi sorry en ik druk dan voel ik spanning op mijn onder buik me baarmoeder mond lijkt wel een beetje pijn te doen steekjes wat kan dit zijn elke keer als ik kracht zet onder voel ik steekjes onderin zeg maar