Sorry ladies, ben ik toch nog een keertje! Ik had van de week al een vraagje geplaatst, maar ik begrijp er nu helemaal niets meer van! Ik hoop dat iemand me ff vooruit kan helpen! Afgelopen zondag (dag 12 van cyclus) had ik een posi ovu test. De zaterdag zondag en maandag had ik vruchtbaar slijm. Maandag en dinsdag had ik negatieve testen, maar ik heb dinsdag van een ander merk ook een test gedaan, die was positief. Vandaag ook weer positief, maar geen vruchtbaar slijm meer sinds maandag... We hebben goed geklust, maar ik weet nu gewoon niet meer hoe en wat! Voor mijn gevoel heb ik maandag of dinsdag mijn eisprong gehad, echter vandaag weer een positieve test?! Nog een x klussen? Wat denken jullie? Thanks!
Hup gewoon blijven klussen hahaaha, ik vind het zo grappig dat uitgerekend jij onzeker moet zijn over die dingen omdat je zei dat je al 5 keer zwanger ben geweest en daarvan 3 kindjes heb overgehouden (als ik het goed heb) dan moet jij juist onze deskundige zijn met zoveel ervaring hihihi Maar ik snap idd dat het verwarrend is met die testen daarom doe ik ze maar van 1 merk dan heb ik dat probleem hopelijk niet!
Jeetje! Je hebt gelijk, maar het is verbazingwekkend hoe snel je ook al weer vergeet hoe het zat! Mijn oudste is alweer 7 mijn jongste bijna 2...... Nu heb ik sinds vannacht ontzettend last van mijn borsten... en ik maar denken: hoe zat het toen ook al weer??!! Frustrerend hahah! Eerlijk bekennen: heb niet eerder op deze manier de testen gebruikt. Bij mijn 2e heb ik het 1 maand geprobeerd, en toen overboord gegooit, dus er zijn waarschijnlijk veel betere experts op dit gebied dan ik! Het is allemaal wat he! Wat dat betreft zijn wij vrouwtjes volgens mij allemaal hetzelfde als het aankomt op zwanger worden!
Ja idd haha en daarom hebben we elkaar hier! Ik heb ook al vanaf het begin van de week pijnlijke tepels echt heeeeel erg!! Ik ben vanaf augustus gestopt met de pil, ik heb een zoontje van bijna 2.5 en ik was bij hem ook in augustus gestopt en 2de ronde al zwanger maar nu gaat het allemaal wat moeilijker, heb hele lange cyclussen en volgens mij nu voor het eerst een ei! gelukkig met ovutesten ondekt! Nu maar hopen dat het een zwangerschap word! En is idd dat je het allemaal heel snel vergeet, (behalve de bevalling en erna helaas niet) Blijf je volgen ben wel benieuwd!