Positief, negatief, positief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Colette, Mar 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. haailena

haailena Actief lid

Oct 24, 2014
    458
    5
    18
    Die van de 12e is wel duidelijk... Succes met wachten! Hopelijk zit het goed :)

2. Colette

Colette Lid

Mar 4, 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Helaas helaas ben ik niet zwanger. De assistente gaf aan dat ze een waarde van 1 gemeten hebben en het dus negatief is.

Ze ging overleggen met de huisarts over mijn medicatiegebruik en wanneer ik terug moet komen als mijn ongesteldheid uitblijft.

Stomme testen :(... Had er al weinig vertrouwen in, maar vond hem toch te positief om er helemaal geen enkele gedachte aan te verbinden.

Bedankt voor jullie duimen!

3. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Jeetje dat is jammer. Moet je nog n keer terug komen om te prikken? Of laten ze het hierbij? En wat vonden zij van je testen? Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze te positief vind om niks te zijn....

4. Colette

Colette Lid

Mar 4, 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik moet vanmiddag nog een keer bellen en dan hoor ik wat de huisarts in gedachte heeft voor als het uitblijft..

Stiekem dacht ik wel, zal ik morgenochtend toch weer testen.. Maar daar maak ik mezelf dan alleen maar gek mee, want zo'n bloedtest is gewoon duidelijk... Zullen de aankomende ongesteldheidshormonen wel zijn :).

5. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Ben benieuwd meis!

6. Colette

Colette Lid

Mar 4, 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik moet voorlopig afwachten tot een volgende cyclus, maar als ik echt last blijft houden van de symptomen moet ik contact opnemen.

Bedankt in ieder geval iedereen met meedenken en voor het duimen :).

7. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Wat balen! Maar ik vind het echt vreemd dat je duidelijke streepjes had!

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    wat een teleurstelling

9. Brilli

Brilli Actief lid

Oct 23, 2014
    293
    57
    28
    Jeetje, die van de 12e vind ik echt hartstikke positief.... Wat raar! Heb je zelf nog getest??

Share This Page