positief/negatief snap het niet meer

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ilona01, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona01

ilona01 Lid

22 sep 2008
    5
    0
    0
    zorgass.
    roosendaal
    Ik heb vorige maand 2 dagen last gehad van bruinige afscheiding (geen menstruatie)Ik ben normaal altijd gewoon ongesteld.Deze bleef toen weg. Ik heb vorige maand en deze maand een test gedaan, maar de eerste was posief en de 2 de negatief. Deze testen heb ik gedaan na aanleiding van een echo die gemaakt is op de s.e.h. Deze mogen zo ver ik weet niks zeggen. En op dat moment wist ik het zelf ook nog niet. Deze persoon maakte een echo van heel mijn buik en stopte toen plots 2 keer bij mijn baarboer met een aparte opmerking. Ik heb niet echt super verschijnsellen allleen wel erg veel last van emotie swings, vreetbuien en gewichttoename, grotere borsten, veel puisten en andere eet lust!
    Kan het zijn dat je urine na twee maanden(+/- 11 weke)nnog steeds een te laag HCG gehalte heeft, waardoor een zwangerschapstest na twee maanden negatief aangeeft? Of kan dit een andere reden hebben?Kan iemand me misschien wat meer toelichting geven?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi ilona,

Indie er op de SEH een zwangerschap word gezien zullen ze dit voor je geheimhouden. Indien je een positieve test hebt gehad is het verstandig even bij de huisarts een nieuwe test of een bloedtest te laten doen. m zeker te weten of je zwangre bent of niet.

Imke

Deel Deze Pagina