Meiden, Net op Zwanger worden onderstaand bericht verzonden: "Ik heb een cyclus van 27 dagen. Op dag 15 had ik mijn eisprong (zeker weten, want ik temp). Ik zit nu op dag 19 (dus 4 dagen na eisprong) en ga ik net naar de wc, zie ik ineens met afvegen na het plassen, en boel slijm aan het papiertje zitten, met allemaal bloeddraadjes erin. Nee, ik heb geen sex gehad sinds vrijdagavond, dus daar kan het niet van zijn. Komt iemand dit bekend voor ?? Ik heb dit nog nooit gehad en ben al wat jaren bezig " De mensen die gereageerd hebben zeggen allemaal de innesteling. Stel nou dat dit zo is, wanneer zou ik dan kunnen testen (op zijn vroegst). Graag wil ik dit weten omdat ik as. donderdag het medische traject inga (ivf) en waarschijnlijk diezelfde dag met hormonen ga beginnen. Zou ik morgen of overmorgen al kunnen gaan testen?
Je kunt pas twee weken na de eisprong testen, dus op dag 29. Een-twee dagen eerder zou je het kunnen proberen, maar te vroeg testen is niet echt betrouwbaar. Succes!
Deze hormonen spuit je. Dit is decapeptyl om je cyclus in de "overgang" te krijgen voordat je met ivf gaat beginnen. Anders maar dit even aan de gyn. vertellen aanstaande donderdag tijdens het gesprek, misschien dat zij een optie heeft.
mm ja is een beetje *** he... ik zou het ook bespreken, mischien kunnen ze al een echo maken of je bloed testen ofzoiets?! Hoop ontzettend voor je dat je zwanger bent...succes!!!
Ik zou vragen of ze met een bloedtest de hcg waarden willen/kunnen meten. Donderdag is dan wel jouw dag 21 maar hcg wordt aangemaakt vanaf het moment van innesteling. Misschien kunnen ze meten of er inderdaad hcg wordt aangemaakt en daarvan afleiden in hoeverre en/of daadwerkelijk sprake kan zijn van een bevruchting en innesteling.
oja, vergeet ik nog ff wat, volgens mij word het moeilijk met een echo in dit stadium, omdat het nu niet meer dan een heuveltje in de wand is zeg maar. Weet niks over metingen die ze evt. zouden kunnen doen met de baarmoederwand, maar dan zou dat ook een optie kunnen zijn.
HCG is een week na de eisprong meetbaar in je bloed. Maar die waarden zijn dan nog zo laag, dat je niet van een doorgaande zwangerschap kunt spreken. Je kunt alleen zien of er iets gaande is, wat in een zwangerschap zou kunnen resulteren. Zo'n bloedonderzoek kun je aanvragen bij de gyn. Al denk ik niet dat je meteen al met de hormonen begint te spuiten. Over het algemeen is dat aan het begin van een nieuwe cyclus.
@Jippie, echt hoor, de decapeptyl prik je vanaf dag 21 in je cyclus. De hormonen die eitjes doen groeien spuit je idd vanaf dag 1 van de cyclus die daarop volgt. Ik heb al 2x eerder ivf gehad (jaren geleden) dus weet hoe het moet gelukkig Ik ga gewoon de gyn. vragen wat te doen. Want de tijd tussen eisprong en ongi bij mij is altijd 11 dagen. Ik zit nu op dag 4 (bijna 5). We wachten af. Bedankt voor de reacties
Moet je eerst dan niet aan de pil, voordat je begint te spuiten? Ik moet altijd eerst drie weken aan de pil, dan Lucrin beginnen te spuiten en na 10-12 dagen komt de Puregon erbij.
Nee gelukkig niet zeg. Ook nooit gemoeten, ook niet bij de vorige pogingen. Gewoon op dag 21 beginnen met decapeptyl. Dan als je ongesteld bent geworden begin je op CD2 met puregon/gonal-F, terwijl je ook de deca doorspuit tot aan de punctie Wij hebben ivf in het ziekenhuis in amersfoort (fm en bloedbepalingen), met de punctie/bevruchting/tp in het UMC (utrecht)
Wel fijn dat je niet eerst aan de pil hoeft. Ik moet altijd Lucrin spuiten in plaats van Deca, misschien dat het daarom anders is. Wij zijn onder behandeling van het MCL in Leeuwarden, het labwerk en de terugplaatsing worden in het UMCG in Groningen gedaan. Overigens heb ik mijn vorige post aangepast, ik had een foutje gemaakt. HCG is meetbaar in je bloed als je een week na de eisprong zit, niet na de innesteling. Ik typte innesteling, doordat ik dat net zat te lezen.
Haha, kan voorkomen hoor! Jij ook succes met je poging(en), als je die nog van plan bent te gaan doen (kan het niet uit je banner opmerken). Ik ga morgenochtend en donderdagochtend gewoon een kruidvat test doen. We zien het wel. Ik zal het zowieso donderdag allemaal aan de gyn vertellen en misschien wil die wel een bloedtest doen. Want dadelijk schuiven we de ivf poging een maand op, en word ik toch nu gewoon ongesteld, dan sla ik mezelf voor de kop denk ik
We zijn sinds januari bezig voor een tweede kindje. De eerste ICSI is op een missed abortion uitgelopen met 11 weken. In juni een cryo-terugplaatsing gehad, dat is niet gelukt. De tweede ICSI in september is helaas ook niet gelukt. In november beginnen we weer met een cryo-tp, de derde ICSI zal in februari-maart zijn. Dus wij zitten ook weer midden in het traject. Succes & ik hoop voor je dat je zwanger bent en de IVF kan afzeggen!
Jeetje, jij bent ook al weer even bezig zeg Ik duim als een gek dat het zo snel mogelijk weer raak is en dan ook raak blijft !!!