kan ik me voorstellen is ook erg spannend. ik voel het nu ook wel nu het dichterbij komt @ts ben ook benieuwd heb je nog opnieuw getest?
Gefeliciteerd meid!!! Bij mij snap ik er nog steeds niks van, dag erna negatief getest dus verder geen testen meer aan verspilt. Woensdag ongesteld geworden, leek wel of ik leeg liep. En temperatuur netjes gedaald van 36.8 naar 36.4. Maar nu komt het gister en vandaag temperatuur weer 36.8 snap er echt niks meer van. Normaal is mijn temp echt met de klok gelijk te zetten, maar waar nu die verhoging vandaan komt weet ik ook niet meer. Hoopte misschien op een innesteling, maar net even een testje gedaan en was negatief. Trouwens foto heb ik met de bloemetjes stand (macro) op mijn fototoestel gedaan.
dat is wel apart ja. ben je gewoon zoals normaal ongesteld geworden of was het minder? anders misschien een griepje? (ik doe maar een gok hoor)
Was de eerste dag juist heel veel en donderdag en vandaag een beetje. Ben verder niet ziek of zo, begrijp er niks van.
Wat vervelend Alysha, ben je allang gestopt met de pil? Het kunnen namelijk ook ontpillingsverschijnselen zijn? Ik heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn, maar ik hoop dat je snel wat zekerheid hebt meis.
We zijn nu precies een jaar bezig, dus dat kan het ook niet zijn. Maar vanochtend was mijn temp weer 36.5, dus ga maar gewoon weer mijn volgende ronde in.
O jammer meis Hopelijk de volgende ronde meer geluk! Ik heb 4 dagen voor NOD licht positief getest met de kv 2v5 test, CB plus en Alivata test van de apotheek en de vroege predictor was NEGATIEF Er schijnen nogal wat mensen vals posi mee te testen, maar vals negatief kan dus ook. Als je de testen waar je overheen kan plassen prettig vindt, dan zou ik je de eigenmerk testen van de apotheek aanraden want die vroege predictors veroorzaken nogal wat onzekerheid en twijfel.
haha had wel getest (en stiekem gister en eergister ook) maar netjes 1 testje. vond de kv test vandaag wat minder omo wit. zie iets maar of het een streepje is. ook geen foto waard hoor. We zullen hopelijk snel weten of ik het goed zie of dat ik het me verbeeld. lief dat je het vraagt
O meid nou ik hoop echt dat wat je zag snel duidelijker wordt! Ik weet inmiddels uit eigen ervaring dat je het ene moment een omo witte test kan hebben en een paar uur later een mooi lijntje