bloedverlies, wel/geen miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by manoontje, Jan 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manoontje

manoontje Bekend lid

Jan 13, 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Lieve dames,
    Graag hoor ik jullie ervaringen/advies over het volgende:
    Ik heb afgelopen dinsdag een positieve zwangerschaps test gehad.
    Vrijdagavond laat begon ik ineens rood bloed te verliezen.
    's Nachts eigenlijk niks maar bij het plassen 's ochtends wel weer. In de loop van de ochtend verloor ik wel bloed maar 's middags was het helemaal weg. In de avond begon het echter weer en zondag de hele dag bloedverlies gehad. Wel zo veel dat ik een maandverbandje in had, maar hij zat bij lange na niet vol. Vooral bij het plassen had ik last van bloedverlies.
    Vandaag heb ik er ook nog wel last van maar het wordt steeds minder. Bij het plassen heb ik nu alleen nog wat bij het afvegen.....
    Heb de VK al gesproken en die denkt niet dat er al een miskraam is geweest omdat ik (nog) geen krampen of stolsels heb gehad. Maar omdat het nog maar zo pril is kan ze er verder niks van zeggen, alleen afwachten......zucht......
    Nu had ik al geaccepteerd dat ik een miskraam zou krijgen, maar omdat het bloeden weer minder wordt/stopt krijg ik stiekem toch weer hoop. Of is dit stom? Wil mezelf niet voor de gek houden.......
    Oh, en het kan geen gesprongen adertje zijn. Dit heb ik de 1e zwangerschap ook gehad en daar was dit denk ik te veel bloed voor en te lang.
    Ik hoor graag jullie ideeen!

2. cycy

cycy Actief lid

Oct 22, 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb net een topic geopend met hetzelfde probleem alleen heb ik nog niet positief getest maar ik ben overtuigd dat het raak was. :( sterkte...

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb helaas laatste ronde wel een vmk gehad, ik had al een paar dagen een licht positieve test die wel donkerder werd.
    Ik ben zaterdags gaan bloeden en dat heeft 3 dagen geduurd totaal.
    Eerst ook niet veel en inderdaad alleen met plassen.
    Ik heb ook helemaal geen krampen gehad maar helaas toch een vmk...Dus je hoeft neit altijd krampen te hebben.
    Omer zeker van te zijn dat het toch een mk was weer getest na het vloeien en het streepje was al weer lichter.

Ik hoop natuurlijk voor je dat het wel goed zit, misschien kun je een testje doen?

4. manoontje

manoontje Bekend lid

Jan 13, 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    lara: de vk zei dat een test geen zin had omdat het hcg toch nog in je lichaam kan zitten ook al ben je niet zwanger meer. Ben bang dat er dus toch niks anders op zit dan afwachten.....
    Had jij wel verlies van stolsels of iets, of alleen van bloedverlies?

5. linde90

linde90 Niet meer actief

Manoontje, ik verloor hele kleine stolseltjes.
    Als het echt een miskraam is zou de test,wel lichter moeten worden.

Ik hoop voor jou dat her goed zit hoor,.
    Ik zal voor je duimen....

6. manoontje

manoontje Bekend lid

Jan 13, 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Dank voor jullie reacties.
    Heb nog steeds wel wat bloedverlies maar echt nog geen krampen of stolsteltjes. Bloed wordt ook minder en bruiner (jakkes...;))
    Maar ik zal dan toch maar even testjes gaan halen. Wie weet kan het mij dan toch nog duidelijkheid geven....

7. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik hoop voor je dat het goed zit,, maar zo lang bloedverlies is vaak geen goed teken. Ik heb enkele vroege miskramen gehad en geen krampen. Dus het hoeft niet. Maar ik zou nog een testje wagen, heb je iets meer duidelijkheid.

8. manoontje

manoontje Bekend lid

Jan 13, 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Het bloeden was inderdaad geen goed teken. Gisteren een test gedaan en die was stralend wit. Het bloeden is al wel opgehouden, dus ben op zich blij dat ik geen erge last of pijn heb gehad.
    Nu vol goede moed op naar de volgende ronde!

9. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    He wat naar, maar hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!

10. linde90

linde90 Niet meer actief

He wat jammer....Sterkte meid
    Inderdaad vol goede moed op naar de volgende ronde. ik hoop dat je snel weer een positest in handen hebt.

Share This Page