Hoi allemaal, Een vraag hoe kan het dat ik met 2 testen licht positief test, en met cb indicator zegt niet zwanger. Zucht dit bedoelen ze zeker met niet te vroeg testen?? iemand hier ervaring mee? Hieronder de foto
Ik zie op beide testen iets. Op de linker een licht roze streep en de ander een soort roze waas. Ik zou morgen/overmorgen nog eens testen.
Ik denk dar je net te weinig hcg hebt voor de cb. Had je Cb met indicator? Die uw namelijk gevoeliger dan de gewone. Maar deze zijn zeker wel positief Gefeliciteerd!!
Heey meiden dankjullie wel voor de antwoorden. net nog een gedaan en die geeft echt wel een streep aan, het is wel zo dat hij op de foto veel moeilijker zichtbaar is dan gewoon zeg maar.. Ik heb idd een cb met indicator gedaan zucht . hahaha
Ik zie toch ook echt een streep.ik denk ook inderdaad dat je misschien net wat meer hcg moet hebben om met cb positief te testen. Dit ziet er in ieder geval goed uit!
Ik zie ook de streep. OP beide testen zelfs Mijn eerste test van deze zwangerschap zag er ook ongeveer uit zoals jou eerste test.
Dankjullie wel zo lief allemaal Het is van zwanger en kids de action heeft de zwangerschapstesten geloof ik met roze dop en de ovulaties met paarse dop
Zo dankjullie voor de reacties stiekem toch weer een cb gedaan het is onwerkelijk maar test zegt zwanger zo spannend zijn er meer die later op de dag met cb die smorgens niet zwange testen en later wel zwanger testen?