een lichte test betekend volgens mij of wel dat er een nadert , maar niet binnen 36 uur of dat de lh piek is geweest en je eisprong binnen enkele uren komt. dat is mijn ervaring tenminste. ik heb dat gemerkt doordat ik mijn eisprong duidelijk voel. liefs irisje
We klussen vandaag gewoon nog een keer. Ik zal vanmiddag rond 18.00 uur weer een test doen en kijken wat die dan zegt. Groetjes Angele
Hallo allemaal, Ik heb net een ovulatietest gedaan, check mijn album. Volgens mij is de streep nu weer lichter aant worden en heb ik mijn eisprong gisteren gehad. Maar ik heb nog geen afscheiding gezien? : Groetjes Angele
hoeft niet gisteren kan ook vandaag of morgen. eisprong komt tussen 24 en 36 uur na pos test. gr chantal.
Heb je ook witte afscheiding ook al wordt het eitje bevrucht? Wat een vragen he, sorry. Groetjes Angele
Ik heb een vraagje: Hoelang duurt het ongeveer van een heeel licht positief steepje naar een dikke donkere positieve streep, waarnaar je dus je eisprong hebt? Ik heb nl gister en vandaag een heel licht streepje op mijn ovulatietest, dus wanneer wordt hij donker -> eisprong? groetjes!
Hallo, Bij mij heeft het vrij lang geduurd, zo'n 10 dagen ongeveer. Het ligt ook aan je cyclus, als je een regelmatige cyclus hebt kun je ongeveer zelf uittellen wanneer je je eisprong hebt, maar ik heb een heel onregelmatige cyclus, dus is het maar altijd weer afwachten wanneer je ei nu komt. Gewoon door blijven testen zou ik zeggen! Groetjes Angele
Hallo, Ik heb nu net weer een ovu test gedaan, en de streep is nu een stuk lichter! Kijk maar in mijn album. De testlijn van eergisteren en gisteren waren volgens mij positief! Vanavond nog maar een keertje klussen voor de zekerheid. Groetjes Angele
ja duidelijk te zien....piek is voorbij maar nog even doorklussen kan geen kwaad..na positieve test komt je eitje 24 tot 48 later...dus just in case nog even lief zijn voor elkaar! hihihihihi kus nina
We hebben zaterdag en zondag geklust! Kan het zijn dat er geen afscheiding komt? Of dat ik die gemist heb? Ik heb nog niets gezien, maar wel gevoeld. Groetjes Angele
Dat kan hoor! Sommige vrouwen kunnen dat slijm niet waarnemen of alleen als ze zelf inwendig onderzoek doen! De ovu testen zijn in het opsporen voor je ei uiterst betrouwbaar! Beter dan elk andere waarneming! Liefs nina