Dubbele topics

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beebie, 22 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Misschien ligt het aan mij, maar als ik op het forum kom lezen valt het me op dat er zo onwijs veel dubbele topics staan! Als je alleen al kijkt naar het aantal vragen over afscheiding! Ik wil niemand het idee geven dat ik ze afzeik hoor, echt niet, maar het zou veel overzichterlijker zijn als er niet heel erg veel topics over hetzelfde onderwerp geopend zouden worden. En als je 1 topic hebt geopend en je hebt antwoord gehad, dan kun je toch aangeven dat er bijvoorbeeld op pagina 2 nog een vraag hebt?! Op die manier houdt je je eigen topic zonder het forum te vervuilen. Of ben ik nou een zeikerd en stoort verder niemand zich aan het zoveelste topic met dezelfde vraag?

2. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Nee, ik stoor me daar niet aan eigenlijk 8)

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja is wel vervelend lezen.... En je kan ook zoeken naar een vraag bij het kopje ZOEKEN links op de pagina ;)

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat heel veel mensen zonder verder te kijken een nieuw topic openen. Als er echt net een topic over is geopend, proberen we hier naar te verwijzen en het nieuwste topic te sluiten. Helaas is het voor de moddies ook niet altijd bij te houden.

5. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik vind het ook niet storend.
    Sommige vragen zijn toch iets anders en dan erbij is dit forum
    toch ook om je vragen te stellen... Anders zal er ook niet zo veel geklets worden.
    Dan komen er geen vragen en "problemen"meer ;) .

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Tja...duidelijk een verschil in mening dus. Gelukkig maar voor dit forum dat de meerderheid niet zo denkt als ik.

7. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ik stoor me ook niet aan. Vaak is je eigen vraag idd net weer even iets anders en daarom ben je op dit forum, om advies te vragen en te geven! En soms wil je iets gewoon even kwijt ook al is het al twintig keer in een topic aan bod geweest. Bijvoorbeeld welk merk luiers je gebruikt, is al een aantal keren een topic over geopend, maar blijkbaar vinden veel meiden het leuk om daar iets over te schrijven.

xxx

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het kan zeker geen kwaad eerst eens rond te kijken voor je een vraag stelt :D

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Soms is het storend maar soms staat er wel een topic maar niet nét wat je wilt vragen/weten.
    Je kan sowieso veel info uit oude topics halen maar als je geen nieuwe meer opent zijn we ook niet meer actueel. ;)

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hoezo zou het forum dan niet meer actueel zijn? Wanneer bestaande topics worden aangevuld en weer in de actieve lijst staan dan is het toch weer actueel? En als het antwoord al eens gegeven is, waarom moet er dan een nieuw topic geopend worden om actueel te blijven? Ik krijg wel eens het gevoel dat er meiden zijn die topics openen om het openen, snappie?

11. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Dat het stoort vind ik een groot woord, maar we moeten met z'n allen proberen gewoon wat beter te lezen voordat we snel een nieuwe topic openen.

Bij "eerste symptomen" staan nu ook 2 identieke topics ("verschijnselen" en "hoe merk je voor het eerst......"). Niet helemaal nodig toch?

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik vind het enorm storend en het is voor mij een reden om niet meer onder "zwanger worden" te lezen. Als je namelijk goed "rond leest" kom je alle antwoorden al tegen.

13. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Het is maar waar je je druk over maakt :( Dan werk je toch gewoon alleen met de zoekfunctie? Ik werk er ook mee, maar snap wel dat er soortgelijke topics worden geopend. Het is vaak ook voor veel meiden (denk ik) dat je je ei gewoon even kwijt wilt ;) Anders hoeft er ook geen forum te zijn, kun je alle info wel uit een boek halen!

14. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi
    Ik vind het helemaal niet storend als ik iets niet wil lezen dan open ik het niet eens maar vaak lees ik het wel weer want iedereen ervaart dingen anders .

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ach boeiend, als ik een vraag heb die opzich wel lijkt op een andere vraag maar toch weer afwijkt open ik ook liever een eigen topic.

De kans is dan veel groter dat je snel een antwoord op je vraag krijgt (ben ik achtergekomen).

16. Niet meer actief

helemaal mee eens

en weet je, sommige mensen zijn al een poos actief op dit forum maar er komen ook steeds nieuwe mensen bij en ik kan me voorstellen dat het niet zo heel leuk is om dat eerst alle topics te moeten lezen, sommige hebben wel 40 reacties waarvan de helft gewoon kletspraat is.

dus ik vind als mensen een vraag hebben dan stel je die gewoon, daar is het forum toch voor bedoeld. en ik vind ook dat je het forum zo open en toegangkelijk houd.

17. Niet meer actief

Ik stoor me er niet aan, ik vind het zo en zo wel leuk om alles te lezen wat met een zwangerschap en alles wat daarbij hoort te lezen, mijn dochter is 3 en half maar ik lees nog steeds ouders van nu ;)

hielkje

18. Niet meer actief

AMEN!

19. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wat een drukte om nieuwe topics :(
    Deze site is toch ook om dingen te vragen en dergelijke...?!
    Als het niet zal mogen om nieuwe topics te openen , zouden ze het ook niet toelaten... :)
    Kom maar op met die topics , vind het juist leuk om te reageren en andere te helpen! :D

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tanja, iets beter lezen.. het gaat om dubbele topics. als iemand om 10.00 uur een topic over afscheiding maakt en er komt er om 19:00 weer een. dan denk ik, kijk evene eeerst voor dat je opent.

Deel Deze Pagina