Ik zie wel iets op de middelste. Spannend. Die dagen zijn zenuwslopend... Morgen ochtend weer testen. Dan zou dit na 3 dagen wel duidelijker moeten zijn (geen extreem turen meer) anders ben ik echt bang voor indrogers. Sterkte morgen vroeg. Het wachten op t kleuren van die testen is zenuwslopend
Mijn idee zijn het indrooglijntjes..Ik zie lijntjes maar zijn 2 lijntjes net buiten de plek waar hij moet staan en bij de ander lijkt het een wit lijntje..
Ik zie op de middelste iets. Gek genoeg testte ik smiddags duidelijker dan in de ochtend. Dus morgenmiddag even een test doen? Spannend he?
Ik zou gewoon 's ochtends blijven testen. Dan kun je ze namelijk vergelijken met elkaar. De test moet vandaag wel echt donkerder zijn.
Goeiemorgen! Vanmorgen besloten om niet meer te testen tot woensdag. Morgen of dinsdag is m'n NOD dus als er woensdag nog niets gebeurd is, test ik weer. Ben mezelf alleen maar gek aan het maken, sta de hele dag naar die testen te staren Kwaaltjes zijn er nog in ieder geval
Wat knap dat je dat kunt. Haha ik testeme suf maar als woensdag je nod pas is dan kun je ook nog geen knaltest verwachten kortom spannend!!
Als ik tuur zie ik wel wat. Maar ze moeten nog wel donkerder zijn voor dat ik positief durf te zeggen