Ik zie ook niets, en volgens mij, afgaande op je pijltje bij de laatste foto, zou die te ver naar de ct staan..
nouja laatste poging met de gewone camera, mobiel is toch bagger http://img827.imageshack.us/img827/5639/img1268sf.jpg http://img84.imageshack.us/img84/1627/img1270y.jpg
Ik kan er geen streep van maken, helaas. Heb juist het idee dat de streep juist wit blijft en dat er aan de randen van de streep wat indroogt, maar ik kan er met alle moeite van de wereld geen positieve testen van maken, helaas. Als je zo ver over tijd bent zou je wel een tweede streep moeten hebben. Uiteraard zijn er uitzonderingen waarbij mensen pas heel laat positief testen, maar dat is meer uitzondering dan regel. Misschien is je eitje gewoon veel later gekomen...?
alleen het gekke is, niet op de plaats waar hij moet zitten... snap er niets van... misschien maar beter naar de dokter gaan? dat ze daar gewoon ff bloedtrekken? (wil toch nog keer laten bloedprikken vanwege me erge vermoeidheid)
nu zie ik ook een heeeeeeeeeeeel licht streepje! Maar lieve schat, ik heb 185 zulke streepjes gehad en dat was niets, sorry! Ik hoop en hoop voor jou
Ik zie hem nog steeds niet hoor!! Zelfs mijn manlief ziet hem niet. Hoe lang ben je over tijd dan? Denk dat dokter er ook niks aan kan doen .
vriendin van me zag hem wel, andere weer niet. misschien ligt het aan de monitor? maar denk ook dat 't toch niets is... nouja goed, komt nog wel dan nu maar hopen dat vriendlief snel groen licht geeft om definitief te stoppen met de pil
Ik zie ook nog steeds niks helaas! Maar al staat er wel een licht streepje...... je bent al 2 wkn overtijd dus die streep zou al van de test moeten afspringen!
Dat is niet helemaal waar....doorgaans wel, maar ik testte bij de ousdste pas positief toen ik 21 dagen overtijd was.. de termijn klopte overigens wel... paar dagen later liet de echo zien dat ik 7,4wk zwanger was.. daarvoor waren alle testen negatief.. niet eens een licht streepje.. tussen de positieve test en de nega daarvoor zag 4 dagen..dus op 17 dagen overtijd testte ik nog spierwit..
nouja anders kijk ik of ik over 2 weken ongesteld word... heb gelezen dat ALS je zwanger word en de pil neemt dat dit geen invloed op 't kindje heeft. dus ik denk dat 't wel beter is deze nog voorlopig te nemen tot vriendlief er ook 100% achter staat... *best dubbel... kinderwens en de pil nemen... maar goed
helaas zijn mijn contantjes er even doorheen... merk wel dat ik soort van menstruatie pijn heb, maar er komt niets. misschien toch maar mijn volgende menstruatie afwachten... *duurt alleen zo lang