positief of droom ik?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Beckje, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

hoi Beckje ik weet niet welke pil je slikt maar ik slikte voorheen de diana en die is heel gevaarlijk voor je kindje.
    Dus ik weet niet welke je slikt maar ik zou even stoppen of nog een testje doen.
    Succes hopelijk is je vriend snel omgecshakeld en staat hij er ook 100% achter

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik slik de yaz, die is niet schadelijk :)
    diane is idd wel schadelijk.
    mijn vriend zou het ook wel erg graag willen, alleen hij zit nog steeds met het financiele... geef hem ook geen ongelijk eerlijk gezegd. best dubbel gevoel eigenlijk...

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    vandaag nog maar een keer getest...
    helaas duidelijk negatief. nouja toch maar beter wachten tot 't geld er is...

4. Riannechilly

Riannechilly Actief lid

15 dec 2008
    135
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Dordrecht
    Hoi hoi
    Ik wil je niet blij maken met een dode mus, maar ik zie wel een streepje, en ik heb bij de predictor die je 4 dagen voor je NOD kan doen ook zon streepje gehad, en de k2v5 die ik net ervoor had gedaan zag ik ook alleen wat als ik in het daglicht keek en met een hoop fantasie (voor mijn gevoel) Ik wilde mezelf ook nie blij maken met een dode mus, dus ik had savonds lekker wijntjes gedronken bij het eten en ben de dag erna erg uitbundig wezen stappen :) Ik moest die zaterdag ook ongesteld worden dus ik testte 1 dag voor mijn NOD met die k2v5 en die predictor. Maar ik werd nie ongesteld en ik heb de maandag weer getest. Toen zag ik wel duidelijk een streep en donderdag nog een keer herhaald nog een donkerder streep...Zie mijn banner. Nogmaals ik wil je niet blij maken met een dode mus en ik zou er gewoon van uitgaan dat je niet zwanger bent, maar t kan dus wel.
    Bij mijn dochter moest ik ook op zaterdag ongesteld worden, toen d8 ik al dat ik zwanger was, ik sochtends testen, harstikke negatief. Dinsdagavond getest niks te zien. Tot ik de volgende ochtend uit bed kwam en de test op tafel lag en ik hem wilde weggooien, stond er ineens een knalstreep. Dus echt flink later. Ik heb toen donderdagochtend nog een keer getest, en bam, zwanger. Inmiddels heb ik gezonde dochter van bijna 2.
    Ik wil hiermee zeggen dat mijn testen dus ook niet altijd gelijk aangeven dat ik zwanger ben. Bij mijn miskraam was het gelijk een knaltest, leek wel of ik een soort overdosis HcG had, en dat nam ook heel hard af, en werd dus een mk. Mijn eitjes moeten beter maar langzaam wennen, dan blijven ze beter zitten lijkt wel haha...
    Mja wie weet meid, is het bij jou ook zo. Ieder lichaam is anders en de enige tip die ik je kan geven is test echt met ochtend urine, vang het op in een schoon potje, en goed kijken of het positief is. Ik test met k2v5 het duidelijkst en dan natuurlijk na een weekje ofzo met cb digitaal.
    Heel veel succes en wat je zei over het geldgebrek, en dat het zo dubbel is, dat je dat geld wil terugbetalen snap ik, maar dat is rationeel denken, en een kindje is echt heel emotioneel, daar komt weinig verstand bij kijken, als je die wens hebt, dan is die er, ongeacht of het geld of de ruimte enzo er wel is :)
    Ik ga iig voor je duimen :)
    Liefs Rianne

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mja maar zolang me vriend er nog niet aan wil :)
    is ook niets om elke keer je geld te tellen of je nog over hebt voor eten...
    laat staan met nog een kindje erbij.

mja heb de 2v5 test gedaan vanmiddag, maar die is nu duidelijk negatief. misschien zijn die goedkope van sensitest toch niet zo goed... *lees er ook steeds meer slechte dingen over

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    oja en trouwens... ELKE! test, ook die van kv 2v5 kleuren na een tijdje wel roze... dus na die 10 minuten. is dat normaal?

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
  8. Female

Female Niet meer actief

@ Beckje; je bent nu al zo lang overtijd, ik zou even naar je HA en bloed laten prikken.
    Zo blijf je maar klooien, en heb je nog geen duidelijkheid.
    Succes, ik hoop voor je dat het toch raak is!

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    thnx :)
    mja, is wel zo inderdaad... of ik wacht me volgende evt menstruatie af. heb ik misschien wel stuk meer duidelijkheid
    vind die testen maar niets eerlijk gezegd, misschien heb ik gewoon pech met mijn testen dat die zo vaag zijn?

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja ik zou ook naar de HA gaan, nu zit je zo te twijfelen en te doen...
    Ik zie eigelijk niks maar misschien ligt het aan mijn ogen!
    ik hoop voor je dat je snel zekerheid hebt!

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Bekje@ Sorry meis maar ik zie op deze test ook niks. hoe lang ben je nu al niet ongi dan meis?

En klopt het dat ik las dat je de pil weer slikt?
    Want als dat zo is dan word je niet ongi meis , en kun je als het goed is ook niet zwanger zijn!

Zonder van de testen meis.

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik slik hem nog steeds,maar heb ergens gewoon zo'n gevoel...
    sla ook wel eens een keer over, maar dan heb ik wel een beetje oudbloed wat ik verlies...
    dus ja.
    maar goed. misschien mag het gewoon nog niet zo zijn :)

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    volgens mij word ik toch ongesteld... is nu alleen wat bruinige afscheiding met wat krampjes. dus denk dat ik toch maar afwacht tot me vriend er klaar voor is.
    hopelijk over half jaar dat we er echt voor kunnen gaan :)

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    helaas is het hierbij gebleven. met wat bruine sliertjes *sorry voor de details...
    daarna was het helemaal weg.
    moet ik dit als menstruatie zien?
    hopelijk dat iemand weet wat ik hiermee moet.

15. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen

Ik zou even naar de huisarts gaan en zeggen dat je een zwangerschap vermoedt, eventueel een bloedtest of iets dergelijks?

16. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Lees nu net dat je de pil wel gewoon slikt nog?
    Dan is het logisch dat je niet ongesteld wordt als je nog midden in je strip zit..
    Was dit in je stopweek of midden in je strip?

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Ik ben nu net klaar met mijn stopweek. Dus vandaar de twijfel of 't een menstruatie moet voorstellen of niet:)

18. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Ik heb je topic niet helemaal gelezen maar wat ik denk dat er aan de hand is, is dat je de pil heel nonchalant slikt en stiekem eigenlijk wel nu zwanger wilt raken. Je hoopt dat je zwanger bent en houd je eigen lichaam oor de gek. Ik raad je aan om dit met je wederhelft te bespreken en hem te laten weten dat jij er nu klaar voor bent. Of gewoon stoppen met de pil en als je zwanger bent "verrassing!" roepen :)

Succes ermee meid.

19. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik snap sowieso niet dat je de pil nog gewoon doorslikt als je al denkt dat je zwanger bent, weet je hoe slecht dat is?

20. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    dodrdat je de pil nonchalant slikt is waarschijnlijk je hele cyclus overhoop

Deel Deze Pagina