positief of droom ik?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Beckje, Dec 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Gonca, ik weet zeker dat je het niet verkeerd bedoeld maar soms komen je berichtjes of reacties erg bot over... Nogmaals ik bedoel het niet verkeerd maar anders komen er dadelijk nare situaties voor.

@all: Beckje komt hier haar verhaal doen omdat ze graag advies wil en in een onzekere situatie zit, we moeten natuurlijk allemaal proberen haar te helpen en gerust te stellen daar zijn we hier immers voor.. nogmaals dames ik bedoel het eerlijk waar echt niet verkeerd.

Liefs Chelleke

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    denk ook dat mijn cyclus wat overhoop ligt *nouja zover je die hebt dan
    en zover ik weet is deze pil niet schadelijk :) anders zou ik hem niet nemen nu.
    en zomaar stoppen kan ik nu eigenlijk niet maken...
    hij wil het wel dolgraag, maar op dit moment ziet hij er best tegenop *zeker nu zijn vader net een beroerte heeft gehad, zit ie vol stress en alles...

maar goed, alsnog is toch de vraag, hoort dit bij een 'normale' menstruatie? alleen wat bruine drap/afscheiding?

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    een ongesteldheid is pas echt als je helderrood bloed verliest.

4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    hmm... dus dit zegt weer niets... is nu weer helemaal over... stom lijf
    maandag maar ff laatste keer een test er tegen aan... is deze negatief ff naar de dokter, want hier word ik echt gestoord van

5. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    nou nog maar een test gedaan... maar verder dan een schaduw streep die ik wel binnen een minuut of 2 kan zien. zie ik niets... is dus gewoon negatief...

6. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Je gebruikt de pil niet meer?
    of wel? zo ja dan heeft als het goed is testen geen zin . zwanger moet dan niet mogelijk zijn meid.

En je moet er samen achter staan anders is dat niet goed voor je relatie.

Dit wat ik schrijf is goed bedoeld.

7. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik begrijp wat je bedoeld. had alleen vaak de pil vergeten.
    dus is niet dat ik er voor ga zonder dat hij erachter staat, maar stiekem hopen deed ik 't toch ergens

8. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Weet je wat jij met je zelf doet meis , je maakt je gek en dat is niet goed hoor.

9. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    dat weet ik. vond alleen vreemd dat ik gewoon niet ongesteld werd. dus ja :) maar goed, nu weet ik dat er nix is.
    nu maar kijken wanneer mijn vriend er ook klaar voor is. heb het wel met hem over gehad. ik zie wel hoe 't verder loopt :)

10. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sorry meis dat ik dit allemaal zeg maar laat het los en geniet van elkaar en geniet van andere dingen.
    Zo is niet gezond in mijn ogen.

11. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik wilde ook alleen maar zekerheid... zo raar is dat ook weer niet lijkt me...

12. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Snap ik maar ben je nu al ongu dan?
    Of nog niet?

13. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik ben nu voor de 2e keer niet ongesteld geworden. alleen wat bruine afscheiding... en dat is nu al een dag of 3 voorbij, vandaar dat ik toch nog maar een testje deed voor de zekerheid. maar zag alleen een super lichte schaduw. dus is blijkbaar niets

14. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ga dan de huisarts bellen dan weet je gelijk hoe of wat en hoef je niet meer onzeker te zijn..en misschien iets consequenter de pil slikken.

maar begrijp ff iets niet...was je nou gewoon aan de pil?
    of willen jullie ALLEBEIDE zwanger worden?

15. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik slik de pil nog tot mijn vriend 'groen licht' geeft om te stoppen met de pil...
    we hebben BEIDEN een kinderwens, maar hij wil toch liever nog even wachten... hoelang weet ik niet, daar is hij nog niet over uit, maar in elk geval niet al te lang... (misschien dat ie 't ook gewoon een eng idee vind)

Share This Page