Ik had dit vorige maand ook, water erdoorheen gedaan omdat ik m wel heel donker vond voor 10-11 dpo. Streep verdween gewoon weer. Kruidvat is helaas echt onbetrouwbaar geworden..
Dat is toch mega slecht niet te geloven! Ik ben er nu wel van overtuigd dat die vals is maar ook nog niet ongesteld. Nu ben ik bang dat er iets anders aan de hand is
Jeetje dit is toch gewoon een positieve test en je was niet zwanger?! Wat ontzettend slecht zeg!! Ik heb er ook een liggen voor aankomende maand maar ga hem maar niet gebruiken denk ik
Wat denk je dat er aan de hand kan zijn?? Wellicht was gewoon je eisprong later en wordt je dus ook later ongi (en ben je nog niet overtijd) of heb je een cyclus overgeslagen.
Heb hem net met water doorgelopen nu ziet hij er zo uit waarschijnlijk nog steeds vals. Stom we zijn helemaal niet bezig met een derde sterker nog ik ben daar (nog) niet klaar voor maar toch ik vind het zo jammer mijn hart maakte toch een sprongetje
Ik heb nog 3 testen gedaan die waren allemaal negatief dus nee ik ben niet zwanger maar ook niet ongesteld.
Ja is een goede vraag. Ik temp niet ik gebruik ook geen ovulatie testen ik ga nu uit van vruchtbaar slijm en de zin die ik dan krijg je snapt me wel dit was ongeveer rond sinterklaas dacht ik misschien wat later.
Als dat rond sinterklaas was dan ben je wel flink langer "overtijd" dan 10 dagen, maar zelfs al rond 3 wkn Je hebt dus wel een regelmatige cyclus??
Geen perfecte cyclus maar niet geheel onregelmatig denk ik? Die twee onderste was na mijn bevalling btw
Wow die zou ik echt bij Kruidvat om de oren slingeren. Wat slecht! Stel dat iemand hier onwetend in is en 1 maal test. Dat zou een hoop tranen zijn als het achteraf niks is.
Normaal ben ik zo 1tje die 1x test en dan weet het is goed maar omdat ik er niet mee bezig ben ging ik twijfelen