Hoi, Moet ff me ei kwijt. Afgelopen weekend gemeenschap gehad. Als ik het goed had uitgerekend was dit tijdens me ovulatie. Ik zou dus eigenlijk pas over 2 weken op zijn vroegst een test kunnen doen. Ik ben heel ongeduldig en vraag me af of ik al eerder kan testen? Bij mijn vorige zwangerschap was de eerste negatief en na 2 dagen een nieuwe en die was positief. Er zijn dingen die me opvallen zoals witte dikke afscheiding waar ik eigenlijk nooit last van heb gehad maar dan ga ik denken is het niet veel te vroeg om nu al ergens last van te hebben. Waar ik helemaal van op keek was mijn zoon die gister vroeg wanneer ik een baby krijg. Hij vraagt dit soort dingen nooit is dit toeval of wat?! Ik word gek van mezelf en het wachten duurt zo lang
Zonder ovulatietesten of temperaturen kun je nooit zeker weten of je ovulatie is geweest. Zelf uitrekenen is niet betrouwbaar. Zo heb ik de ene maand op dag 16 mijn eisprong en de andere keer bijvoorbeeld op dag 21 waar ik achter kom dmv ovulatietest of echo's. Je zou natuurlijk al eerder kunnen testen, dat is aan jezelf. Vergeet alleen niet dat helaas veel prille zwangerschappen al mis gaan voor nod, dus dat is een groot nadeel van vroeg testen. Hoelang zijn jullie nu aan het proberen?
Dit is de eerste poging. Ben al meer dan een jaar van de pil af en heb een cyclus van 28 dagen. De dag van gemeenschap had ik ook van die doorzichtig slijm. En moet ook eerlijk zeggen dat het niet allemaal uitgerekend was maar meer van we zien wel wat er gebeurt.
Hoe dan? Als ze afgelopen weekend eisprong had is ze nu misschien 3dpo. Onmogelijk om dan al kwaaltjes te hebben die zwangerschap gerelateerd zijn.
Ts, je kan wel iets eerder testen dan je nod maar ook niet heel veel. ALS afgelopen weekend je eisprong was zou je vanaf 13/14 juli een testje kunnen wagen.
Welkom in de wondere wereld der vrouwen met een kinderwens! Neem rustig plaats op het wachtbankje, het kan nog wel even gaan duren...
Als een eitje is bevrucht nesteld het tussen 6 en 12 dagen na de ovulatie pas. Er zijn vrouwen die op 8 dpo al licht positief testen en vrouwen die pas na de nod positief testen. Is afhankelijk van veel factoren. Voor 8 dpo heeft het weinig zin om te testen. Een vruchtje geeft pas hcg af na de innesteling.
Door gewoon een test te doen. Ik zeg niet dat de test dan positief is, maar als zij denkt dat dit van een zw komt zal der test positief zijn.. en ze weet helemaal niet zeker dat der ovulatie van t weekend is geweest! Vandaar Mn reactie!
Als je dit weekend vruchtbaarslijm had is jouw ei hoogstwaarschijnlijk pas zelfs na het weekend gesprongen aangezien je tot 5 dagen voor je ei vruchtbaarslijm kan verliezen. Je zou dan nu zo'n 1-2 dpo zitten (of nog op 0 dpo) en grote kans dat er dus zelfs uberhaupt nog geen bevruchting heeft plaatsgevonden. Echt heel veel te vroeg voor kwaaltjes en zeker ook nog heel veel te vroeg om al te testen. Ik zou nog minimaal 9 dagen wachten en dan pas testen. Moet ik er wel bij zeggen dat als dit pas ronde 1 is, dan hoop ik dat het nu gelijk raak is want als je nu al zo extreem gefocused bent dan wordt je ws helemaal gek als het nog zo'n maand of 6 duurt voordat je zwanger bent
Het is voor mij zo lang geleden allemaal 9 jaar alweer dat ik zwanger was. Dus ik ben helemaal uit die wereld van zwangerschap het is weer heel nieuwe voor me. En ik was toen ook veel jonger(20) en nu ben ik 29 dus het zal ook allemaal anders gaan dan toen. En mijn zus heeft op dezelfde leeftijd wat ik nu ben anderhalf jaar lang geprobeerd im zwanger te worden en daar word ik best nerveus van. Maar er zit er niks anders op dan te wachten
Raar topic dit. In een ander topic van je zeg je dat je net aan het daten bent met iemand en nu totaal onverwachts zwanger bent. Hier lijkt het toch echt gepland. Raar verhaal.
Joh, als het allemaal niet uitgerekend was dan is het natuurlijk heel bijzonder om onbeschermde seks te hebben op de dag dat je doorzichtig slijm hebt. Doodsbang voor je ex, wat die ervan gaat vinden. Al heeft die er natuurlijk weinig over te zeggen. Ik zou me meer zorgen maken over wat je date hiervan vindt. Ik vind het toch altijd apart dat er mensen zijn die denken 'we zien wel wat er gebeurd'. Dat doe ik ook wel eens hoor, maar dan meer in het kader van zonder paraplu van huis gaan terwijl de lucht donkergrijs is. Om nu ook zo over kinderen te denken?! Het lijkt erop dat jij dit wel gepland hebt, je date nog niet zo. Dus voor jou iig van harte gefeliciteerd!
Ik vind het erg.... je deed t bewust in je vruchtbare periode. In dit topic lijkt het allemaal doelbewust en bla bla... en in het andere topic date je kort met een jongen en ben je bang voor wat er komen gaat ivm ex? Laat je er dan zo iemand voor vliegen? En dat noemt zich moeder...
Ow wat erg. Hoe kun je een stabiele thuissituatie aan een kindje bieden op deze een manier. Ik vind dit gedrag dan ook echt niet kunnen zeker niet voor een vrouw van 29 jaar.
Ik val vol in verbazing.. Eerlijk waar, Ik snap dat bij sommige vrouwen de kinderwens ontzettend groot is.. Maar om dan eigenlijk een man vader te laten worden, die nog in een date fase met je zit.. Je niet eens weet hoe dat gaat wanneer jullie samenwonen, maar toch egoïstisch een kind wilt en dus maar even je gang gaat ongelofelijk.. Je kunt dan ook van ons geen andere reacties verwachten. Heb weleens programma's gezien dat vrouwen zo extreem jaloers waren en een kind wilde en dus zwangere vrouwen maar vermoordden om vervolgens het kind uit de buik te halen zodat ze een kind hadden. Dat vond ik al heel erg.. Maar dit is net zo erg! Als je dan zo graag zwanger wilt zijn heb je daar ook bijvoorbeeld spermabanken voor, dan zadel je niemand ongewild met een rol op waar diegene niet om gevraagd heeft. Ipv maar mannen te daten en hopen dat je er zwanger van raakt. En dan klagen vrouwen in deze situaties ook nog vaak over het feit dat de vader geen vader wilt zijn voor de kleine, gek he? Zie het andersom als dat een man verplicht je zwanger maakt en jij geen moeder wilt worden en het dus laat weghalen en hij boos wordt.. Ik ben gewoon echt verbaast dat dit nog zovaak voorkomt.. Ook als methode wordt gebruikt om een relatie af te dwingen, als chantage middel.. Echt bizar gewoon dat er vrouwen zijn die dit de gewoonste zaak van de wereld vinden.
ik vind t heel erg om te lezen, maar ieder zijn ding... hopelijk gebeurt er niks raars met ts.. Ondanks alles gefeliciteerd met je zwangerschap❤️