Het blijft bij mij toch nog ff spannend. Vanmorgen roch nog een test gedaan, positief! Maar ik had later op de avond bruin verlies. Meestal voorbode op menstruatie. Hopelijk dit keer niet! Duimen jullie mee??
Hier weer even een update... gister dus wat bruinverlies gehad en normaal is dat voor mij echt de voorbode van een menstruatie. Maar vanmorgen was er niks aan de hand, bij het plassen een beetje bruin maar verder niks! ik dacht ik gooi er toch nog even een testje tegen aan. En zie hier het resultaat: Ik moet zeggen het is wel de duidelijkste streep die ik tot nu toe ooit heb gehad bij een action test! (ik heb een vroege miskraam gehad in November bij ruim 4,5 week) en officieel is dinsdag mijn nod pas! ps in het echt is de streep nog een stukkie duidelijker! ik blijf altijd een beetje sceptisch omdat ik nog voor mijn nod zit!
Logisch dat je voorzichtig bent, maar bruinverlies hoeft niks te zeggen.. Had ik ook rond nod en zelfs nog een dag wat helderrood... Ik duim voor je!
Die laatste is idd zeker wel positief! Spannend zeg. Ik vraag me wel af hoe je zo zeker weet dat a.s. dinsdag je nod is? Aangezien je in je openingspost eerst zegt dat je je ei de 24e ongeveer hebt gehad, en daarna dat je niet weet hoeveel dpo je zit? Als je je ei idd de 24e hebt gehad dan zit je vandaag 19 dpo en ben je al een paar dagen ná je nod.
Ja, dat is een goeie haha! Ik weet het inderdaad ook niet zeker, maar voor mij is die dinsdag psychologisch mijn nod, wordt ik op die dag niet ongesteld dan geeft dat rust of zo! Haha.