Positief of indroogstreep?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Friesland90, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Aan het eind van de middag haal ik een predictor en een clear blue.. De rest van de week namelijk weinig tijd hiervoor.. Hopen dat ik het nog zo lang mogelijk uit kan stellen.. En dat ik ook meer duidelijkheid krijg daardoor natuurlijk:)

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Nou het uitstellen was toch wat moeilijk dan gedacht.. zoals gewoonlijk eigenlijk hahaha.

Inmiddels heb ik met de clear blue gestest (zonder indicator) dus niet de digitale maar met +-
    en ik heb getest met de kruidvat test. Niet die van 2 voor 5 euro maar die met de paarse dop.
    Deze waren beide negatief. Echt geen streepje te vinden.
    De sensitest dipstick die ik vanmiddag heb gedaan staat weer het zelfde vage streepje op als die ik ook al had. Dus niks donkerder geworden of duidelijker.
    Ook ben ik nog niet ongesteld geworden. Zouden het dan toch wel indroogstreepjes zijn? De streepjes verschijnen ook pas wat duidelijker na ongeveer 20 min.

Iemand raad?!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb veel te vroeg getest en werden de strrepjes pas echt wat duidelijker na de 5 minuten dus ik denk voor mezelf vals positief. denk dat je beter nog even kan wachten met testen als je niet ongetseld word, dat geeft je de echte doorslag. ik weet hoe moeilijk wachten is ik mag ook 'pas' zaterdag weer testen

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Deborahinlove, volgens je banner moet je nog 3 dagen tot je NOD. Ik zou ´even´ wachten (hoe moeilijk het ook is, ik zit nu ook in hetzelfde schuitje) tot zondag, en als je dan nog niet ongi bent nog een keer testen. suc6!

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Dat klopt inderdaad MiniMe81. Mijn NOD zou ongeveer over 3 á 4 dagen zijn. Mijn vorige cyclus was 35 dagen, maar dat was wel lang.. ik zat er echt op te wachten. Dus ben nu ongeveer ook van deze lengte uit gegaan, ietsjes minder. Dus afwachten is zeker weten wel beter.
    Ik heb wel een klein beetje een menstruatie gevoel, zere borsten en rug zoals ik altijd heb als ik ongesteld moet worden. We zullen zien.

Ellen en Mini ik zal voor jullie duimen...!! Laten jullie het nog even horen? Ben zeer benieuwd!!

6. Ellen291982

dank je wel meid, en je houdt ons ook op de hooget he! ik zal ook voor jou duimen natuurlijk

7. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik zit even mee te lezen hier, ik hoop echt voor je dat het raak is!!! Er is niets zo frustrerend als dagenlang hopen, waarschijnlijk slechts slapen, en vervolgens niet zwanger zijn... Good Luck!!

Liefs,

Mrs Hair

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Dank je wel Mrs Hair. Wat een lief berichtje:) Dat doet me echt goed..

9. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik dus ook!! De streep was echt heel duidelijk! Zaterdag positief getest, Woensdag licht positief en vandaag bij de echo helemaal niets te zien!!

10. Ellen291982

dat meen je niet:$ jeetje zeg. waarmee had je getest dan? en was je niet te kort zwanger om wat te zien?

11. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    op de eerste test lijk ik een licht streepje te zien, op de 2de zie ik niks

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    SnoepTomaatje, wat vervelend zeg! Je hoopt toch erg dat het raak is en zeker als je zo vaak duidelijker positief test..!! Daarom vestig ik mijn hoop er ook maar niet al te veel op en ga ik er vanuit dat ik gewoon ongesteld word. In ieder geval heel veel succes in de nieuwe ronde, en hopen dat het nu wel raak zal zijn..

Belgischemama, de streepjes zijn op beide testen inderdaad erg onduidelijk te zien. Vooral de tweede is heel moeilijk te zien. in het echt waren ze echt veel beter te zien. Maar het lukte niet om het goed op de foto te krijgen.

14. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hier nog even een update. Ik ben zo juist ongesteld geworden. Hier had ik al rekening mee gehouden en voelde het ook duidelijk aankomen. Toch is het wel jammer, omdat je natuurlijk wat anders hoop.
    Aan de andere kant ben ik er ook heel blij mee, omdat ik nu een stukje zekerheid heb en niet meer continue aan testen hoef te denken hahaha. Het leek echt een soort obsessie te worden..:(
    Maar gelukkig is dat nu niet meer nodig.

De andere meiden wens ik heel veel succes met testen en afwachten..!!! Ik weet nu wat het is..

15. SnoepTomaatje

3 mei 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
  16. Ellen291982

balen meid! rot dat het niet raak was

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Dank je wel voor de lieve berichtjes:) Jullie heel veel succes met testen..

18. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

Liefs,

Mrs Hair

Deel Deze Pagina