Stijging HCG

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lola1, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lola1

lola1 Actief lid

16 mrt 2014
    169
    0
    0
    werk thuiszorg
    rotterdam
    hallo meiden,

ik heb op 7 juni een test gedaan van de action, en tot mijn verbazing kwam er een streep, maar nog wel een lichte streep.
    ook had ik een paar dagen bloed verlies gehad. (zelfs nog op de dag 7 juni toen ik de test deed)
    bloeden was 5 juni begonnen, en werd op 6 juni al iets minder, en dagen er na wat oud bruinig bloed met soms nog wat helder rood bloed.
    Zondag heb ik toch maar besloten om naar het ziekenhuis te gaan, op de echo was nog niks te zien, wel een beetje verdikt slijm en de baarmoeder was gesloten.
    ze hebben bloed bij me geprikt, en een uur later kreeg ik de uitslag, me hcg was 26. En ze zij dat het erg laag was, dus dat het mis kon gaan maar het ook goed gaan. (dus eigenlijk ben ik nog niks duidelijker geworden)
    Vrijdag moet ik terug om bloed te prikken en om te weten of me hcg gestegen is.

Mijn eerste dag van mn afgelopen menstruatie was 11mei
    En 5juni ben ik gaan bloeden.
    Ik heb twee foto's van mijn testen.. De eerste was op 7 juni (lichte streep) En de tweede foto is van 10 juni.

Mijn vraag is, als mijn test zo licht was op 7 juni en ik de dag erna naar het ziekenhuis ben gegaan en daar te horen kreeg dat mijn hcg 26 was. en dan op 10 juni een nieuwe test doe en een duidelijke streep krijg, lijkt mij dan dat mijn hcg wel stijgt, of zie ik dat verkeerd?

Ik hoop dat jullie er meer van weten, want door je hcg krijg je toch betere strepen?

2. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Het lijkt er inderdaad op dat de test meer HCG op pikt. Oh wat spannend meid! Ik hoop en duim met je mee dat dit positief uitpakt.

Sterkte en heel veel succes vrijdag...

3. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Ik vind de laatste test overigens een stuk duidelijker dan die van 7 juni :)

4. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste zie ik geen streep sorry maar bij de 2e foto zeker. Dus je hcg hormoon stijgt zo te zien wel spannend en duim voor je dat je zwanger blijkt te zijn en goed blijft gaan succes en met dit resultaat een voorzichtige gefeliciteerd

5. lola1

lola1 Actief lid

16 mrt 2014
    169
    0
    0
    werk thuiszorg
    rotterdam
    ik zal even een andere foto proberen van de test van 7 juni. dat jullie een beetje zien wat ik bedoel, kwa stijging.. want na de test van 7 juni ging ik naar het ziekenhuis en was me hcg 26, en twee dagen erna doe ik een test en krijg ik zn streep op mijn test, lijkt mij dan dat mijn hcg stijgt. Het bloeden is overigens al twee dagen gestopt. Ik ben niks meer verloren. Maar toch vraag ik mijn af wat kan de bloeding geweest zijn..

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Lijkt mij een mooie stijging. Heb je vandaag ook getest?

7. lola1

lola1 Actief lid

16 mrt 2014
    169
    0
    0
    werk thuiszorg
    rotterdam
    Ja ik heb vandaag ook getest en nog steeds een duidelijke streep

8. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
  9. Melgje

Melgje Niet meer actief

Spannend meis het gaat de goede kant op

10. lola1

lola1 Actief lid

16 mrt 2014
    169
    0
    0
    werk thuiszorg
    rotterdam
    De test van vanmorgen

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

De streep is zeker duidelijker als paar dagen geleden, lijkt inderdaad de goede kant op te gaan! Ik duim met je mee.

12. lola1

lola1 Actief lid

16 mrt 2014
    169
    0
    0
    werk thuiszorg
    rotterdam
    Dankje meiden! Ik ben zo zenuwachtig voor vrijdag, hoop zo dat me hcg verdubbelt is en geen 26hcg meer is

13. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    inderdaad spannend! ik hoop ook voor je dat je hcg gestegen is en dat je goed nieuws krijgt vrijdag!! ik duim met je mee in ieder geval! en uhhh alvast gefeliciteerd he!! Zwanger!! :-D

14. geheimpje5

geheimpje5 Actief lid

15 mei 2014
    174
    0
    0
    Oh wat spannend meis! Je testen worden idd duidelijke!

Deel Deze Pagina