Neen dat niet, denk dat ik er morgen toch 1 ga halen dan . Want was er echt niet wijzer mee, misschien ben ik ook net te vroeg... het is juist op de dag dat ik mag beginnen testen met een early TEST. Ik zag echt dat + 'je niet goed, de - wel maar dat andere streepje komt er niet goed door, daarom, kan het misschien zijn dat het gewoon net te vroeg is maar toch al een reactie geeft?
Als je HCG nog heel minimaal is in de urine kan dat dan ook zijn dat dat blauwe streepjes voor positief te worden ook heel fijn doorkomt? waardoor je dus niet echt 100% weet of het positief is of niet, want ik twijfel enorm, ga morgen toch maar een ander testje proberen.
Ik heb de test opengedaan. De lijn kleurt heel lichtjes. Als er geen hcg in urine zit kleurt deze dan ook heel fijn?
Ik ken deze test niet maar in principe hoort het lijntje niet te kleuren als er geen HCG in je urine zit!
Dankje allemaal voor jullie reacties! Ik ga voor de zekerheid deze week nog een testje of 2 wagen. Laat jullie het resultaat weten
Ga morgen nog een keer testen, heb er al meer vertrouwen in aangezien jij dit kent ! super! ben razendbenieuwd!!!!
Die is gewoon hartstikke positief hoor! Anders verschijnt dat lijntje helemaal niet! Voorzichtig gefeliciteerd hoor!
Een streepje = zwanger, hoe licht ook... Dit streepje krijg je volgens mij niet als je niet zwanger bent hoor!