Zoals beloofd de tweede reeks... Die van het kruidvat blijft nog altiid even onduidelijk die lijn blijft echt fijn. Die andere is de goedkopere versie tot mijn verbazing kwam ik daar wel een heel fijn maar iets duidelijkere lijn tegen? Wat bizar is want ik test voor mijn nod. Wat denken jullie?
Nu de test opgedroogd is zie je het duidelijk, maar er staat bij niet meer aflezen na 5min klopt dat?
En nu ben je gewoon echt zwanger! De kruidvat heeft langer dan 5 minuten nodig om goed op te drogen! Maar dit is een mooie streep! Gefeliciteerd.
Ook al is dat maar heel fijn die streep? Vind het echt bizar ik test 4dagen voor nod en deze reageert hier al op?
Zwanger hoor! Hoeveel dagen voor je vermoedelijke NoD ben je? En je vorige cyclus? Net gestopt met de pil? Ik zou een CB doen op je NOD met indicator, digitale. Je streepje is duidelijk hoor
Begin het maar te geloven je bent echt zwanger, gefeliciteerd! Ik zou een clear blue met indicator doen. Als het in woorden staat geloof je het misschien sneller
Wauw ... Ik zal het pas echt geloven als ik een bloedtest laat doen. Kan ik vandaag al zo'n digitale uitproberen? Of is dat te vroeg volgens jullie? Aangezien die goedkope van kruidvat al reageren?
Ik denk dat je prima al een digitale kunt doen. Mijn streepje was een stuk lichter en de digitale met conceptie indicator gaf duidelijk zwanger aan Gefeliciteerd!