Positief of negatief help!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by cabopoppetje, Apr 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Selina26

Selina26 Bekend lid

Nov 27, 2007
    935
    126
    43
    Female
    Ja helaas wel... Dankjewel en voor jou hoop ik dat het streepje steeds duidelijker wordt!

2. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ik vind het altijd minder positief als ze zo zijn..
    Maar... ik duim zeker voor je! Gun het je van harte!!

3. cabopoppetje

cabopoppetje Actief lid

Dec 8, 2014
    117
    0
    16
    Rotterdam
    Dank je wel allemaal jullie zijn heel lief ik hoop voor jullie dat jullie wensen ook allemaal mogen uitkomen!
    Ik hou jullie op de hoogte zodra ik wat meer weet laat ik het jullie ook weten.
    Bedankt allemaal
    😘

4. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Ik weet het niet meis, bij mijn eerste als Ik terug reken had ik met 6 weken en 2 Dagen positief getest, met 6 weken was hij nog heel licht zoals jou ook zelfde test gebruikt, de ene heeft meer hcg & andere niet (zoals Ik) hihi.. Maar ik had/heb onregelmatige cyclus..

5. Leo78

Leo78 Bekend lid

Feb 10, 2012
    910
    394
    63
    Je verhaal klinkt precies als mijn vroege mk van decemer. Ik had toen op 13 dpo een licht positieve test, die niet donkerder werd de dagen erna maar lichter. 2 dagen later had ik wat bruine afscheiding en weer wat dagen later begon de miskraam, want eigenlijk net een verlate menstruatie leek. Ik hoop niet dat jou dit overkomt uiteraard!

6. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben meestal wel van het positieve, maar dit doet me denken aan mijn vroege mk in feb. Ook mijn testen liepen niet op en bleven lichte streepjes. Ik ben er bang voor als ik het zo zie. Maar wellicht pakt het nog anders uit en zit je nog laag in je hcg. Hoop het echt voor je hoor!

7. cabopoppetje

cabopoppetje Actief lid

Dec 8, 2014
    117
    0
    16
    Rotterdam

Oww oke hahah nou ik hoop dat het bij mij ook zo is want je wil niks liever dan een vette test zodat je het zeker weet ...

8. cabopoppetje

cabopoppetje Actief lid

Dec 8, 2014
    117
    0
    16
    Rotterdam
    Ja ik hoop het ook dat alles goed gaat als ik zo die verhalen hoor word ik bang ...
    Maar ik kan er niks aan doen gewoon afwachten tegenhouden kan ik toch niet als het niet bestemd is dan gaan we er gewoon weer ons best doen kan niks beter dan me best doen..
    Maaaaaar hopen dat dat niet hoeft hahaha.. het bruin bloed is weg gelukkig... het duurde dus maar een halve dag. Nou hopen dat het innesteling was en dat die kleine blijft plakken. Ik ga zaterdag pas een test doen even deze dagen rustig aankijken anders maak ik mezelf echt gek en dat moeten we niet hebben he ... dank je wel voor jullie reacties .xxx

9. cabopoppetje

cabopoppetje Actief lid

Dec 8, 2014
    117
    0
    16
    Rotterdam

Ja mijn cyclus is ook helemaal verstoord .
    Soms 30 dan 19 dan 18 nu inneens 76 heel gek dus ja afwachten maar

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    2x per dag testen heeft geen zin, in de middag is je urine minder geconcentreerd en in de middag zal de test dus niet dikker zijn als in de ochtend. Om de dag zou het beste zijn om te testen, maar helaas, dit doet me ook denken aan mijn miskraam begin maart. Ik had zondag al zo'n vermoeden aan mn borsten te voelen, maandag getest en die was positief, 14DPO en wel iets donkerder als jouw test, lang geen knal test. Dinsdag ging alles goed tot ik in de middag wat kramp en rugpijn kreeg, ik verloor een heel klein beetje bruin slijm, 's avonds moest ik naar een EHBO cursus en gingen de sluizen vol open, heftig bloedverlies en heel erg kramp. Vrijdag was het bloeden gestopt en de test zo negatief als maar kon...

Ik hoop dat het bij jou oploopt! Maar voor je gemoedsrust kan je beter niet 2x op een dag gaan testen hoor!

11. cabopoppetje

cabopoppetje Actief lid

Dec 8, 2014
    117
    0
    16
    Rotterdam
    Nou meiden net een test gedaan en negatief dus het is klaar..
    Ik begin ook wat meer te bloeden nu het is niet veel maar wel donkerder. :(😢
    Dus ga ervanuit dat het ongie word.
    Hartelijk dank voor jullie lieve reacties
    En heel veel.suvces jullie allemaal en mogen jullie wensen allemaal uitkomen 😘

12. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Aahww heel veel sterkte meid!! Hopelijk ben je snel weer zwanger! :( dikke knuf van mij

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wat jammer! Verwen jezelf maar lekker.... Sterkte!

14. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    Ooh, wat erg! :(
    Dit is niet leuk ...
    hopelijk snel beter nieuws, ik blijf voor je duimen, hopelijk volgende ronde wel met succes!

15. cabopoppetje

cabopoppetje Actief lid

Dec 8, 2014
    117
    0
    16
    Rotterdam
    Dank je wel allemaal heel lief ik ga mezelf zeker even lekker verwennen ..
    Hoop x wel lukt .
    Jullie zijn heel lief ❤

16. cabopoppetje

cabopoppetje Actief lid

Dec 8, 2014
    117
    0
    16
    Rotterdam
    Hoi meiden ik had nog een vraagje nu ben ik helemaal door de war echt gekke sh*t haha.
    Vanochtend een test gedaan davht dat ie helemaal.wit was maar dat was dus niet zo en nu heb ik denet een test gedaan en die was weer zo een vage streepje .
    En de ongie is nog niet doorgebroken is weer licht pffff word hier gek van.

17. cabopoppetje

cabopoppetje Actief lid

Dec 8, 2014
    117
    0
    16
    Rotterdam
    De test bovenste is van vanmiddag en onderste van vanmorgen

Attached Files:

18. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    ik zie de lijn ook, als de bloeding niet doorzet is er nog hoop denk ik, maar het ziet er allemaal best wel twijfelachtig uit. Hoop voor je dat het uiteindelijk goed uitdraait, maar hoop er niet te sterk op, kan me voorstellen dat het dan een enorme klap wordt ..
    Hou ons op de hoogte als je wil

Groetjes!

19. cabopoppetje

cabopoppetje Actief lid

Dec 8, 2014
    117
    0
    16
    Rotterdam
    Ja he is allemaal zo licht dat baart me zorgen.
    Ja ik verheug me er niet te veel op want ik heb eigelijk ook niet zo een goed gevoel bij .
    Heb de gyn gebeld en die zeg moet afwachten tot maandag als die test negatief is dan gaat ze een echo maken. En als de ongie doorbreek dan gaan we verder met de ovulatie inductie .
    Ik hou jullie op de hoogte. Thx

20. cabopoppetje

cabopoppetje Actief lid

Dec 8, 2014
    117
    0
    16
    Rotterdam

Voor jou ook een spannend moment he morgen testen .
    Ik duim voor je een dikke positieve test heb gelijk goed hihi .

Share This Page