Gewoon nieuwsgierig.. vorige week vrijdag had ik een heel licht streepje en vandaag knalde hij pas. Ik denk vandaag 4 weken en 1 of 2 dagen zwanger te zijn, maar precies weet ik het niet.
K ben nietzo bekend met al die dpo enzo 😜! Maar k teste op de dag dat ik ontsteld moest worden en toen had ik een knaltest
Dit is de mijne van vanmiddag.. maar kan je nou aan hoe donker de streep is ook een beetje zien hoe ver je bent?
Nee dat is afhankelijk van persoon tot persoon. Hoe donker je streep is. Dus daaraan kan je niets zien.
Geen knaller gehad met kruitvat test. Ben gestopt met testen na m'n NOD. Verschilt gewoon per persoon hoeveel HCG je aanmaakt en hoe snel je kan er idd niet mee aflezen hoe lang je zwanger bent.
Op 15 dpo waren de strepen gelijk. Op 18 dpo was hij duidelijker dan de controlestreep (zie avatar foto).
Ben gestopt met testen na nod. Heb nog wel een mvm test gedaan met ongeveer 5,5 week. Die was superduidelijk maar geen knaller. Ik ben nu 26 weken zwanger dus een knaltest zegt dus niet of je beter zwanger bent of niet. Heb er overigens eentje vorige week gedaan van action. Waren wat fabels over dat je niet positief meer kan testen na zoveel weken. De test was heel erg positief, controle nog iets donkerder dan test. Officieel dus ook geen knaller.