hoi dames Ik heb een test van sensitest gedaan 6 dagen voor Nod ( ik weet het er kan van alles mis gaan ) maar voelde mij beroerd telkens maagzuur zere rug en onderbuik alsof ik ongesteld moest worden. Nu heb ik vandaag deze test gedaan vanmorgen omo wit en vanavond een tuurstreepje alleen is dit een voorgedrukt streepje of???? Zien jullie ook wat???
Ik zie zeker wat, al lijkt het streepje wat grijs? Ik heb geen idee of deze testen voorgedrukte streepjes hebben. Ik zou zeggen: morgen weer een test er tegenaan gooien!
Volgens hun website hebben ze geen voorgedrukt streepje Spannend zeg! Ik heb 2x zo’n streepje gehad En de 2e keer was ik echt zwanger
Ik zie het streepje maar kan ook niet goed zien of hij roze of grijs is. Hopelijk snel een duidelijker streepje
Bij mij bleven ze omo wit. Je mag deze tot een half uur na afleestijd nog aflezen, weet je of het streepje er misschien binnen dat half uur al stond?
Ja binnen 10 minuten! Heb sensitest gebeld ze zeggen dat ze altijd omowit blijven tenzij de test hcg in de urine waarneemt. Andere testen kunnen net iets minder gevoelig zijn en niks showen. Maar ik zei hij lijkt niet echt roze meer een beetje grijs toen zeiden ze omdat het zo vroeg is lijkt het net een potloot streepje en dus heel licht maar dan was het dus wel wat zeiden ze. Ik moest morgen weer testen!’ Spannend
Hoi allemaal, Hier ben ik weer met mijn ovutesten (denk al de 4e groep nu haha!) eerste en laatste keer dat ik deze testen koop... word er zo nerveus van! Maar goed, wat vinden jullie? Ik denk dag 16 een knaller? Zo vergeleken met de andere testjes, lijkt het iig wel zo. Maar elke keer als ze nog “ nat “ zijn, zijn ze net zo donker als de controlestreep....
Ben ik de enige die meteen de auto pakt en richting een drogist racet om een nieuwe test te halen? Ik zou zooo vreselijk ongeduldig zijn als het aankomt om testen af te wachten die online besteld zijn haha