Hoi allemaal, vanochtend deze test gehad op 8 dpo (weer veel te vroeg, ik weet het). Na enorm lang turen lijkt het alsof ik een inie minie lijntje zie. Wellicht ook niet. Krijg het ook niet goed op de foto. Wat denken jullie? Liefs
Dat zijn de slechtste testen die je kan hebben. Zie je altijd wel iets op. Ik zou gewoon een andere test kopen met roze lijntjes en morgenvroeg nog eens testen
Lastig he! Gelukkig weet je zelf ook dat het veel te vroeg is en blijf je in onzekerheid zitten haha. Maar ik ken het, ik teste vanaf 7dpo al positief, maar dat blijken er ook 2 te zijn. Heb deze testen zelf niet gebruikt maar lees vervelende verhalen op dit forum. Zou je willen aanraden om bijv. de gewonen action testen of de kruidvat 2v5 te halen! Hopelijk zie je daar snel een lijntje op. ❤️
zie allemaal berichten dat mensen niet meer aa de action testen kunnne komen haha . hier ook 2 maar de kruidvat test 2v5 viel hier ook licht uit terwijl de predictor early knalde
dankjewel! De action testen zijn nergens meer verkrijgbaar lijkt het, maar ik ga de normale kruidvat wel halen en nog een paar dachten (proberen te) wachten! X
Etos early 2 voor 10 waren hier altijd t eerst positief, beter dan de Kruidvat. hopelijk snel een tweede streep!
Haha bizar! Die testen zijn ook zo goedkoop, volgens mij worden die gewoon op voorhand al ingeslagen ‘voor het geval dat’ Jij ook een tweeling! Super gaaf! ❤️ Wij zijn net bekomen van de schrik haha, nu kan het genieten en dromen over 2 kleintjes beginnen❤️
hahaja dat denk ik ook, vooral nu de kruidvat merk een beetje aan het klooien is. haha nou echt he, viel me vies tegen dat er zolang aan moest wennen mischien omdat we meteen de medische molen ingeduwd worden. ik mis me verloskundige echt heel erg namelijk maar goed alles went, we gaan een spannende tijd tegemoet dat wel haha
Ik lijk heel erg in de verte wat te zien! Maar wil er indd wel bij zeggen dat het rot testen zijn.. Ik ga duimen dat je snel een duidelijk positieve test hebt!