Hoi dames, Hier even een poll voor ovulatietesten. Welke werkt volgens jullie het beste? 1 claerblue digital 2 sensitest dipstick 3 anders, nml. Groetjes
De groene dipsticks (niet de extra snelle, maar de gewone), deze www.zwangerenkids.nl/25-ovulatietesten-dipstick Even een tip voor: als je bestelt, bestel dan meteen een gratis zwangerschapstest wondfo mee.
Sensitest gebruikt voor mijn tweede, was de eerste ronde zwanger. Nu weer 3 maanden bezig en deze ronde biochemische zwangerschap dus wederom goed getimed. Ik vind ze fijn!
Ok.. Ik gebruik eigenlijk beide.. De sensitest extra gevoelig is al paar dagen t zelfde (bijna even gelijke streepjes) de CB nog steeds negatief. Als ik dat stickie uit de CB haal, zie ik maar een heel licht blauw 2de streepje.
Clear-blue digital en Action werken beide prima alleen de Clear-blue is wat eerder positief dan de action...
zwanger en kids, niet duur, werken super! clearblue vind ik sowieso gewoon asociaal duur, dus valt dat al af. ze doen hetzelfde dus lekker laten gaan.