Positief of negatief?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Twinkel1981, Mar 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Twinkel1981

Mar 8, 2009
    48
    0
    0
    Verkoop Ondersteuning
    Wijk bij Duurstede
    Hallo allemaal,

Wij zijn al even bezig oms proberen zwanger te worden, dit nu de eerste keer m.b.v. Provera en Clomid.
    Nu zit ik inmiddels op dag 24 en heb "last" van een beetje dikkig witte afscheiding, heeft iemand enig idee hoe dit kan en of dat iets positiefs is of iets negatiefs?

ik wacht op jullie reactie's!

Liefs,
    Lynneth

2. sheila1986

sheila1986 Actief lid

Aug 7, 2008
    196
    0
    0
    hallo,

in mijn zwangerschap heb ik ook last gehad van wittige afscheiding.. maar weet niet of het er iets mee te maken heeft.. na mijn zwangerschap was dit voor bij dus het zou wel kunnen.. nou ik hoop het wel voor je.. ik duim voor je liefs

3. Twinkel1981

Mar 8, 2009
    48
    0
    0
    Verkoop Ondersteuning
    Wijk bij Duurstede
    ik hoop op meer reactie's, want je snap natuurlijk wel dat ik nu super veel hoop heb :)

Maar enorm bedankt voor je snelle reactie!

Liefs,
    Lynneth

4. lizzie123

lizzie123 Actief lid

Sep 23, 2008
    223
    0
    0
    Ik had het ook! Ik had ook steekjes en ongi krampen en zoals je ziet aan me banner, was zwanger!
    Heb het nu nog steeds, hoop na de bevalling weer wat minder! Suc6...

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Zwangerschapssymptoom maar ook 'na je eisprong' symptoom.
    Spannend! Ik duim voor je.

6. Deejay26

Deejay26 Lid

Mar 14, 2009
    17
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Utrecht
    Ik heb het ook vaker gehoord als zwangerschapssymptoom. Succes meid !

7. Ik had het ook, maar helaas gewoon ongi geworden. Kan dus twee kanten op.

8. Imm

Imm Lid

Nov 29, 2008
    53
    0
    0
    Nu nog Mama! Straks Student!
    Capelle aan den ijssel
    Ik heb het ook gehad.. Maar werd toen gewoon ongesteld!

9. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik heb het ook gehad maar ben helaas toen ook ongi geworden

10. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    heb ik afgelopen maand gehad en gewoon ongi geworden helaas

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Had het ook en ook ongie geworden, toen ik het niet echt heel erg had bleek ik zwanger. Het blijft toch per persoon verschillend.

12. Twinkel1981

Mar 8, 2009
    48
    0
    0
    Verkoop Ondersteuning
    Wijk bij Duurstede
    Vandaag te horen gekregen dat volgens mijn bloedonderzoek ik geen eisprong heb gehad en dus opnieuw moet beginnen met provera en dubbele dosis Clomid...

Kan wel janken.. :cry:

13. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    jeetje dat is nog eens rot nieuws...en dat onderzoek was overduidelijk en kan niet toch zijn dat je wel eitje hebt gehad?

Sterkte hoor

14. Twinkel1981

Mar 8, 2009
    48
    0
    0
    Verkoop Ondersteuning
    Wijk bij Duurstede
    Hoi lotte,

Bedankt voor je lieve reactie.
    Die uitslag is aan de hand van een bloedonderzoek geweest en volgens het ziekenhuis is dat dus vrij definitief..
    deze keer moet ik dus weer Provera slikken om ongesteld to worden, als ik dat dan ben moet ik Clomid (10mg) gaan slikken om mijn eisprong op te wekken, op dag 13 ben ik dan aan de beurt voor een echo en tussen dag 21 en 25 weer bloed prikken...
    Dus we gaan weer op voor de nieuwe ronde :)

Het nieuws kwam laatst gewoon beetje erg hard aan, had er namelijk helemaaaal geen rekening mee gehouden de kans er was dat je dus ondanks alle pillen nog geen eisprong zou hebben.. Dus viel allemaal beetje rouw op mijn dakje :oops:

Hoe staat het ervoor bij jouw?

Liefs,
    Lynneth

15. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    ja, kan me goed voorstellen dat je daar eigenlijk niet zo over nadenkt als je aan al die pillen zit! Dan verwacht je stiekem toch wel een eisprong.

Gelukkig klinkt je weer wat positiever! Ik hoop voor je dat deze ronde goed verloopt en dat je niet meer ongi wordt maar een posi zwangerschapstest in handen hebt!

Nu gaat het bij mij wat minder...heb nog steeds geen positieve ovutest en die had ik eigenlijk stiekem al een week geleden verwacht. Had rekbaar slijm, maar ja zegt dus ook niks...Ben eigenlijk gewoon bang dat mn cyclus bijv. ineens heel lang zal zijn.

Sterkte met alles en doe rustig aan!

Liefs Lotte

16. Twinkel1981

Mar 8, 2009
    48
    0
    0
    Verkoop Ondersteuning
    Wijk bij Duurstede
    Hey Lotte

Ik ben en voel me ook weer een stuk positiver, dat berichtje van mij van 16-03 kwam ook echt precies nadat ik het gehoord had dus tja... gevoelend beetje overhoop denk ik ;)

Heb je al eerder met die ovu testen gewerkt? en gaven ze het toen wel aan? heb namelijk al veel gelezen dat ze niet allemaal even goed zijn.. ik zelf heb er nog niet mee gewerkt maar ga het deze keer wel proberen.
    en een keer een lange cyclus is geen ramp he, tuurlijk zie je liever anders maar beter dat dan geen cyclus toch?

Ik beur me soms wel eens op aan zulke "gelukkig"heden, vrienden van me zijn bezig met IVF en dat vind ik heel erg, maar soms denk ik dan:
    tja ik zit aan die pillen da's alles! (tot nog toe dan he)

Voor jou ook sterkte en ik hoop dat je ovu-testjes snel goed uit zullen pakken! :D

Liefs,
    Lynneth

17. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Hai hai,

fijn om te horen dat het beter met je gaat. En ik snap dat je je toen heel rot voelde en dat even kwijt wilde hier.

Ik gebruik die ovutesten sinds december en heb elke keer nog mn eisprong kunnen vinden gelukkig.

Je hebt wel gelijk dat een lange cyclus beter is dan een cyclus, maar toch word ik er onrustig van. Dan denk ik dat er misschien toch iets mis is en dat ie steeds langer zal worden. Ben sowieso heel bang dat ik geen kinderen zal kunnen krijgen. Heb er tot nu toe geen aanwijsbare rede voor, maar zo voelt het gewoon. Heel irritant.

Maar ja, nog steeds geen posi testje...dus ik ga mn banner weer een dagje aanpassen...

Succes met alles

Share This Page