positief of negatief?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door miep1980, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dat ziet er wel goed uit miep! ik hoop voor je dat je vandaag of morgen een positest alsnog zult hebben!

2. miep1980

miep1980 Lid

5 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Surf. Ik vind het nu ook wel erg spannend worden. Vooral door die temperatuur. Anders was de hoop wel wat minder. Ik denk dat ik straks maar even naar de kruidvat ga...2v5 wordt hier het meeste geadviseerd toch? Ik ben nog vrij nieuw hier.
    Maar gisteren was een test van zwanger en kids (dipstick) nog spierwit, dus ik ben toch bang voor een neagtieve test...we zullen zien.

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Miep, sorry voor mijn late reactie. Was gisteren de hele dag en avond weg. Goed dat het gelukt is met je kaartje, ik ga nu spieken.

*spiekt*

Dat ziet er mooi uit! mooie stijging... Ben benieuwd!
    Ga je vandaag testen?

SPANNEND!!! Succes

4. miep1980

miep1980 Lid

5 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @JuultjeT Geeft toch niks joh. Ik ben ook heel druk. Nog twee weken en dan 6 weken vakantie!!! Onderwijs hè. Ik in je profiel dat jij ook een interessant beroep hebt.
    Ik vind het echt wel spannend ja. Ik ga morgen weer testen. 's avonds gaan we uit eten. Ik wil toch weten waar ik aan toe ben. Gister maar de BOB geweest toen we een feestje hadden.
    Maar kan het ook zijn, dat de temp nog weer als een baksteen naar beneden valt voor dinsdag zeg maar? Ik heb er veel te weinig verstand van:(

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    ooh lekker zeg! ik wil ook het onderwijs in :p
    Mijn ouders en 2 van mijn schoonzussen werken in het onderwijs, wat heerlijk zeg, zoveel weken!

Ja mijn beroep is zeker ook interessant:D Ben er erg blij mee

Heb je al getest afgelopen dagen of vandaag?
    Zou idd zo lang mogelijk wachten. Hoe voel je je dan? Heb je het gevoel dat je menstruatie eraan komt, of juist niet? Heb je 'klachtjes'?

6. miep1980

miep1980 Lid

5 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wel getest, gisteren met een testje )dipsteick van zwanger en kids, maar helemaal niks!
    Vanmorgen was mijn temp dus weer gestegen van 37,0 naar 37,2. Ik heb nu de kruidvat 2v5 gekocht. Wanneer kan ik die gebruiken? Ik ben bang dat ik veel te positief ben...

Klachtjes: gevoelige borsten, voor mijn gevoel een opgezette buik. Last van de diabetes hypo's. Jankerig...

Geen ongi sliertjes te bekennen (nog).

Maar ik bouw nu op die temperatuur. maar zoals jij zegt is dat de eerste keer dat ik dat doe, dus misschien is mijn temp altijd wel zo hoog. Ik durf niet te veel te hopen.

Maar hoe zit het nu bij jou? Waar kwamen die strepen dan wel vandaan??

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Het kan zijn dat je te vroeg hebt getest. Sommige vrouwen kunnen pas na hun NOD positief testen. Zo lang je nog niet ongesteld bent is er hoop :)

Ik was wel degelijk zwanger, anders had ik geen positieve tests gehad. Ik heb denk ik een vroege miskraam gehad. Ik heb alleen nog geen bloed gezien, daar wacht ik op. Ik zit inmiddels al op cyclusdag 34 :( wachten duurt lang. Ik heb geen idee hoe lang het gaat duren voordat 'het' eruit komt.

8. miep1980

miep1980 Lid

5 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar, bah.
    Ik heb gister de kruidvat 2v5 gekocht.
    Met angst en beven een test gedaan. En voor mij een overduidelijke 2e streep. Dat verklaart een aantal dingen voor mij.
    Maar ik vind het wel heel naar voor jou.

En zelf durf ik ook nog niet helemaal blij te zijn hoor. Het is zo pril. Ik zal morgen de huisarts eens bellen.

Ik zal ook een foto proberen toe te voegen.

Bedankt voor al je adviezen. Ik wens jou sterkte en hoop dat het voor jou ook snel weer RAAK mag zijn!

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Wat fijn! voorzichtig gefeliciteerd. ben benieuwd naar je foto!

10. miep1980

miep1980 Lid

5 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ook, want ook dit krijg ik weer niet voor elkaar!!! Erg he.

11. miep1980

miep1980 Lid

5 jan 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Temp nog steeds 37,1 en en iets donkerder streepje dan gister, kruitvat 2v5. Zou het dan echt zo zijn?

Deel Deze Pagina