Wat is je vraag? Of het een innestelingsdip kan zijn? Dat kan inderdaad, maar omdat je pas na je eisprong bent begonnen met tempen is het kaartje natuurlijk ook niet heel erg betrouwbaar. Weet je zeker dat je op dag 18 je eisprong hebt gehad?
Kan indd een innesteling zijn.. Ziet er goed uit . Maar zoals beeb al zegt, omdat je pas na je ei bent begonnen met tempen is het kaartje indd niet zo betrouwbaar..
Sorry, de tekst is weg idd. Ik wilde vragen of het een innestelingsdip zou kunnen zijn. De temp blijft nu weer gelijk. Ik had zondags 26 juni volgens mij een positieve ovu test. Helemaal zeker weet ik het nooit maar goed. Naja we zullen zien..... ik heb nog nooit echt getest dus snap er nog niet veel van!
Kan een innestellingsdip zijn ja, alleen denk ik dat je eitje op cyclus dag 20 is gesprongen Wel spannend als je een dipje in je kaartje hebt, ik had het maar 1x in de 2 jaar dat ik tempte en was zwanger!
Als het op dag 20 is moet het wel een lucky shot zijn, want dag 17 savonds is de laatste keer die week dat we het gedaan hebben. Ach ja we zullen zien...... afwachten maar weer. Maar als het op dag 20 was kan ik natuurlijk ook pas later testen he?
Wow, wat goed!!! Gefeliciteerd!!!! Ik heb zelf ook wel een soort van een dipje gehad, maar niet zo duidelijk als die van jou.
Hmmm, die enorme tempdip ziet er niet zo goed uit. Maar als ie morgen weer omhoog schiet heb je misschien nog wel een kans?
Nog niets te bekennen hihi, dus ik meet morgen vroeg gewoon weer... Je kan 2 dalingen hebben voor het einde..
Nou ben ik weer gestegen naar 36.5 (zie album) wat denken jullie? Ik voel wel telkens felle steekjes links en in mn bm.. En tis soms net of ik in een bubbelbad zit (lichtelijk)..