Hoi, Ik had gisteren deze test. Wat vinden jullie ervan? De streepjes staan wel erg dicht bij elkaar... Ik hoor graag jullie meningen
Ik denk dat de test niet goed doorgelopen is even een paar druppels water erop en dan ziet wat er febeurd of een nieuwe test doen en dsze echt plat laten liggen tot 5 minuten. Ik ben heel benieuwd ik duim voor je!
ik denk ook dat deze niet goed is doorgelopen, maar ik weet niet of water nog helpt. de test is al van gisteren. ik zou gewoon vandaag nog een test doen (of morgen)
Ik zou ook een nieuwe doen, vind die streepjes zo dicht naast elkaar niet echt betrouwbaar overkomen...
Lijkt wel alsof er teveel urine gebruikt is. Even kijken of je de test met 4 druppels water in het urinedruppelvak kunt spoelen. Dan trekt dat enorme gele weg. Streepjes staan veel te dicht op elkaar. Ik vermoed dat dit een foutieve test is. Even een nieuwe doen.
Dit is geen goed doorgelopen test, dus nieuwe doen. Niet meer dan 4 druppels urine en de test plat laten liggen. Succes!
Had je nog een nieuwe test gedaan of a je morgen testen? Deze test s helaas zo te zien niet goed gegaan.