Ik dacht, laten we elkaar maar even gaan ondersteunen.. Ik merk zelf en dan zit ik nog ruiiiiiiim voor mijn nod dat ik nu al kriebels heb om te testen.. Af en toe denk ik, doe het maar dan heb ik dat gevoel voor eventjes niet.. Hoe helpen we elkaar van de test drang af?
Al ik het wist zou ik het zeggen. Slopend is het, zodra je je ei gehad hebt gaat die knop om en wil je het liever eerder dan later weten...volgens mij zou zelfs de meest nuchtere vrouw last van zenuwen krijgen
ik zit hier precies zo hahah maar ja veeeeeeeeel te vroeg dus schiet niet op... Zou zo graag aankomende zondag al testen.. benk jarig.. wat een cadeautje zou dat zijn zeg.. haha maar ja dan pas 7 DPO... dus dat word m ook nie moeilijk moeilijk..
Ik probeer de dagen voor NOD niet teveel thuis te zijn en geen testen in huis te hebben. Bij onze zoon deden we er 23 maanden over om zwanger te raken. Deed toen echt na NOD pas een test (heb ook een late ei). Nu tweede ronde voor een 2e. Merk dat het veel lastiger is om het los te laten en niet te vroeg te testen
Haha, ja ik heb wel zwangerschapstesten hier.. Vreselijk... had ze liever niet gehad eigenlijk.. Maar ach, misschien doe ik er wel een... Ben ik er vanaf hahaha van die testdrang haha
ik heb er hier nog 3 liggen en ik moet zeggen het is VRESELIJK moeilijk om niet te testen.. Normaal heb ik zondag mijn NOD... Lastig en vermoeiend...
Voor mij was dé tip om gewoon geen testen in huis te hebben. Als ik testen in huis had, gingen ze op, allemaal.... Haha! Dusseh, gewoon niet aanschaffen die dingen voor je NOD. Had voor mezelf na drie rondes de regel gesteld pas na NOD test te mogen kopen, en eerste keer dat dat mocht (8e ronde), was het meteen raak!!!
Bij de eerste had ik een grootverpakking testen liggen. Nu bewust niet, hooguit k2v5. Probeer de kruidvat te ontwijken rond mn nod
Ik heb ook nog een aantal testen liggen en ondanks dat ik nog lang niet kan testen (volgende week zaterdag pas nod) wil ik ze steeds gebruiken onzin natuurlijk Elke keer neem ik me voor, ik ga pas NA mijn nod testen.. en idd.. zodra m'n ei is geweest gaat er iets in mijn hoofd om en lijk ik niet meer nuchter na te kunnen denken
Nou, ik heb een test gedaan.. haha.. omowit natuurlijk haha.. Achja, wel even van mijn testdrang af! haha
Joh, ik zit nog voor mij eisprong en ik heb al testdrang! Drama dus! Gelukkig ga ik rond mijn vermoedelijke nod verhuizen, dus dan kan ik überhaupt niet testen! Ik ben nu al heel tevreden met de zichtbare streepjes op mijn ovulatietesten. Helaas alleen nog geen positieve gezien! En hoe we ervan af komen? Geen idee! Zolang we nog steeds geen luikje in onze buikjes hebben, komen we er nooit vanaf, denk ik..
Je kan toch wel testen als je aan het verhuizen bent? Ben ook pas geleden verhuisd, gewoon 's ochtends een test gedaan hoor..
Zeg ik dacht dat dit topic was om elkaar er juist vanaf te helpen? Gaat ze een beetje lopen testen hierzo