Ik zou eerder zeggen je was/bent wel zwanger. Ik hoop voor je dat je nog zwanger bent, sommige dames hebben nou eenmaal bloedverlies tijdens een zwangerschap. Je testen zijn in ieder geval positief. Ik zou nog een kruidvat test doen om te kijken wat hij nou aangeeft.. succes...
Hoi Bianca Je verhaal komt erg overeen met mijn verhaal toen ik een vmk had bij 4w4d. Al zijn mijn testen wel een stuk donkerder geweest dan de jouwe en dat begon al op op 10dpo! Meerdere posi testen zoals jij hebt, geven mij de indruk dat je hcg aanmaakt en dus zwanger bent. De licht blijvende testjes in combinatie met krampen en de hoeveelheid bloedverlies die jij beschrijft, klinken als een vroege miskraam. Je zou een bloedtest kunnen laten uitvoeren. Deze zou je dan 2 dagen later moeten herhalen om te zien of je hcg stijgt / daalt of gelijk blijft. Ik heb ook wel verhalen gehoord van lichte testen tezamen met bloedverlies wat dan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bleek te zijn (zelf geen ervaring mee). Mijn advies, bel morgen even met je huisarts oid. Groetjes, Larissa Ps. als je 3 regelmatige cycli hebt gehad is de kans best groot dat je gelijk regelmatig bent geworden na het stoppen met de pil. Daarmee nu een week overtijd, dus ongeveer 5 weken zwanger, daar hoort een veel duidelijkere test bij. Uiteraard kun je dit niet met zekerheid zeggen als je niet weet wanneer je eisprong is geweest... Sterkte!
Als het toch een vmk is, dan mag je alleen geen tampons gebruiken. Maandverband is dan aan te raden ivm infectiegevaar.
Ik heb vandaag voor de zekerheid een CB digitale test gedaan en de uitslag was 'niet zwanger'. Helaas, op naar een volgende ronde dus.
tjee zeg wat vervelend voor je, kan me voorstellen dat het heel dubbel is als je steeds een (licht) streepje hebt en dan dit... misschien een beetje hierdoor dat ik niet meer durf te testen, nu 2 dagen overtijd, maar de testen zijn negatief, vorige twee keer hele late ei gehad en teste pas na 6 weken positief, Ik hoop dat dat nu ook het geval is, maar heb geen idee... hoop dat je snel een plakkertje hebt die twee dikke roze streepjes laat zien
Idd erg dubbel. Ik heb mij voorgenomen om deze ronde niet meer zoveel te testen. Haha, ik ben benieuwd of mij dat gaat lukken. Ik heb door die onzekerheid zoveel testen gedaan en ik maakte mezelf helemaal gek. Allemaal roze streepjes, maar uiteindelijk helaas niet zwanger. Hoe is het met jouw testen afgelopen?