kruidvat? action?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zeewoldemama, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Ik ga morgen testen halen. Bij mijn jongste teste ik duidelijk positief, echt knaltest, 10 dagen na eisprong. Is dat vroeg of juist laat?
    Nu zit ik op 6 a 7 na mijn eisprong en verwacht ik mijn menstruatie de 28e of 29e.
    Van vriendin wat testjes gehad van een merk die ik nooit eerder gebruikt heb en dus ook geen idee of ze betrouwbaar zijn. Natuurlijk kon ik niet wachten tot maandag ofzo. En tot mn teleurstelling was hij negatief. Ik weet dat ik erg vroeg ben en dat de kans groot is dat ik veeeeel te vroeg ben gaan testen maar toch. Die vriendin zegt ja maar als je zwanger was had er heus wel een klein spoortje hcg in je urine gezeten... Beetje onzeker nu ondanks mn vage kwaaltjes.

Wanneer raden jullie me aan weer te gaan testen en met welke test?
    Dit is die van het onbekende merk, gisteravond gedaan.
    Nou foto lukt dus niet met mobiel maar hij was negatief in ieder geval.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Tja ik heb met beide goede ervaringen :D

3. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    One step is de test die ik van een vriendin kreeg. Iemand daar ervaring mee?

4. Blloempje

Blloempje Actief lid

2 apr 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Die ken ik niet.

Ik heb mijn eerste zwangerschap met de actiontest duidelijk positief getest.

Kruidvat vind ik persoonlijk wel wat fijner en die schijnt ook iets gevoeliger te zijn :)

5. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ik zou in zo'n vroeg stadium zeker ochtendurine gebruiken. Kruidvat en Action vind ik beide prima. Action is natuurlijk wel een stuk goedkoper!

Zou wel nog even wachten en het de 24 of 25 weer proberen. Ook dan hoeft de boel nog niet positief uit te slaan trouwens.

6. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Bij mij was kv veel duidelijker dan action. Op kv al een goede streep en op action nauwelijks wat te zien. . 13 dpo

7. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Wat kosten de action testen dan? Ik probeer me in te houden tot de 24e ofzo maar ben zoooo ongeduldig.
    Het kan dus nog wel ondanks deze test nu negatief is?

8. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ik had pas 2 of 3 dagen voor nod een licht positieve test met ochtend urine
    Action testen kosten geloof ik rond de 1,50 voor 2 stuks

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Oja die is idd niet zo duidelijk, dit was de mijne..

On topic, 1,49 voor 2 stuks.

10. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Oh lekker goedkoop. Ik kom vandaag bij de action, hoop dat ik me kan inhouden ze niet te kopen nog. Als ik ze nu al haal zijn ze het weekend op...

11. katee

katee Actief lid

25 aug 2014
    102
    4
    18
    Noord Holland
    haha heel herkenbaar. Ik gebruik beide. En als je vaak wilt gaan testen (vroegtester) dan is action wat beter voor het budget ;)

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb goede ervaring met de Kv 2 voor 5. Action heb ik nooit gebruikt.

13. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kruidvat test ik sneller positief dan action

14. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Ik heb ook goede ervaringen met zowel action als kruidvat. Wel heb ik pas 4 dagen overtijd positief getest en heb voor die tijd allerlei verschillende testen gedaan vanaf 10 dpo die allemaal negatief waren totdat action als eerste positief was op 18 dpo. Ik zou het dus zeer bijzonder vinden als je nu op 6 á 7 dpo al positief zou testen.
    Ik weet dat het kan, alleen denk dat t meer uitzondering dan regel is :p
    Ik zou vanaf de 24ste denk ik nog eens testen.

15. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    2 jaar geleden had ik blind Kruidvat aanbevolen, maar momenteel piest iedereen daar streepjes op, mezelf meegerekend. En ik ben ECHT niet zwanger.

Ik zweer bij die goedkope wondfo dipsticks. Ik kocht ze altijd via marktplaats. 25 voor een tientje. En toen ik die dame niet meer kon vinden heb ik ze zelf via amazon besteld. 50 stuks voor 20 euro inclusief verzenden. Kon ik even vooruit :)

16. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Gister action gekocht en alweer 2 gedaan maar idd nog steeds negatief. Echt nog te vroeg. Had ik maar wat meer geduld. Zo erg was het bij mn vorige 4 kids niet hihi.

17. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

one step is trouwens van 123thuistesten ;)

18. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    En zijn dat goede testen? Vroege testen of juist niet om vroeg mee te testen?

19. Zograagnog1

Ik zou het niet weten, weet wel dat ik gelijk na mijn ongi ze hebt uitgeprobeerd en ze waren omo wit. Maar dat zegt nog niets volgens een dame hier op zp. Ik heb er wel veel van en ga die eerst proberen en dan koop ik als ze op zijn 2v5 kruidvat ;)

20. Zograagnog1

En oja, 4 dagen van te voren kun je er mee testen staat erin de bijsluiting.

Deel Deze Pagina