Hallo, Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zien, heb slechte foto kwaliteit op mijn mobiel Vannacht heb ik een test gedaan, omdat ik al dik twee dagen onwijs beroerd ben en heel erg moe Op de test kwam een streep zag het langzaam opkomen, de streep was mooi dik en recht, later keek ik op de test, en ziet het streepje beetje als een halve maan, wat eerst niet zo was! Ik zie nu nog wel een streep maar beetje misvormt, de streep is wel echt roze! Op de foto blijkt dat niet zo door slechte kwalitei. Net deedt ik weer een test kwam weer een streep binnen de 5 min, later werd het wat donkerder, maar nu staat de streep dicht bij het controle streepje, ze zijn echter wel te zien en roze, in het echt in me handen zijn het goeie streepjes maar later misvormt Is het dan nog geldig?
Ik zou een andere doen.Deze lijkt niet goed doorlopen.Ik zou hem niet als positief beschouwen, wat niet wil zeggen dat je niet zwanger bent hoor, maar zou een andere doen.
Ik heb net een ander gedaan streep kwam weer op de juiste plek. en later staan ze schuin of ineens krom of dicht bij de controle streep haha maar het is echt roze kleur van de streep
Misschien eens een ander merk zwangerschapstesten kopen of een CB digitaal als je bijna je NOD hebt of er al overheen zit? Is anders ook zo zonde geld
Okee. Morgen ochtend zal ik er nog 1 proberen anders wacht ik drie dagen af dan verwacht ik mijn menstruatie. (maar blijf het raar vinden want als het streepje binnen de tijd komt en heel lang op de juiste plek blijft staan. EN alsals de test opdringt gaat het streepje schuiven of ineens misvormt vreemd! haha
Succes morgen, en ik vind het niet vreemd, heb het zelf ook wel eens gehad, en was toen niet zwanger.
Doe eens 4 druppels water in het "urinegaatje" van de test.... dan "was" je het overtollige urine etc van de strip af... als het een posi resultaat is zal er weer ern roze streep verschijnen... en kan je een nwe foto maken en hier plaatsen
Ik heb de overbelichting ff weggehaald en zie een streep hoor! Ik zeg gefeliciteerd Bekijk bijlage 418362