Hoi allemaal, Ik test nu 1 dag na nod. Ik zie een heel licht streepje Ik vraag me af of jullie dit ook kunnen zien en of mijn test positief is. 2 dagen geleden had ik ook een test gedaan en ik kom hier echt heel licht iets op zien
Ik zie iets mega vaags. Ben je zeker van je eisprong (testen/tempen) want voor 15dpo vind ik het niet hoopvol.
Je had toch al een topic met dezelfde foto's erin? Ik zie niets, maar dat had ik in je andere topic al gezegd.En na 4 dagen zou hij echt wel zichtbaar moeten zijn nu.
Ik lijk wat te zien. Maar idd als je zeker bent van je eisprong vind ik hem ook te licht. Hier was die 11 dpo nog donkerder als deze. Wat voor test is dit? Ik zou kv 2v5 proberen
Bloeding hoeft niet perse van een eisprong te zijn. Dat kan ook een contactbloeding zijn geweest. Het kan dus maar heel goed zijn dat je nog niet overtijd bent. Hoelang ben je nu vd pil oid af?? Hoelang waren je vorige cycli? Op welke cyclusdag zit je nu?
Omdat het dubbel plaatsen van berichten niet is toegestaan doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl