Hoi, dat ligt eraan wanneer je innesteling is. Gemiddeld is dat pas op 9dpo. Zelf had ik op 9 dpo nog een negatieve test en testte daarna op 13 dpo weer en toen positief. Het kan dus nog hoor!!!
Ik vraag me af waar je dat leest want het is echt uitzonderlijk om op 7 of 8 dpo positief te testen hoor. Vanaf 10/11 dpo komt meer in de buurt en dan moet je ook nog zeker zijn van je eisprong. Geef de hoop nog niet op!
Dit inderdaad. Een bevruchte eicel heeft de tijd nodig te delen en in te nestelen en dan duurt het meestal nog een dag of 2 dagen voor je dat terugziet op een test. Het kan dat dat vroeg gebeurd, dat komt voor maar is eerder uitzondering dan regel. Vanaf 10 dpo wordt de kans om positief te testen groter. Maar kan alsnog (heb ik meegemaakt) dat je op 12 dpo pas positief test.
Ik testte op 8 dpo ook negatief! 9 dpo zag ik licht wat, terwijl hij echt op 8dpo helemaal wit was. Je bent nog vroeg dus probeer hoop te houden. Ik ken je gevoel want had hetzelfde en bleek opeens toch zwanger!