Vroege miskraam of toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anoniem12344321, 14 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem12344321

Anoniem12344321 Nieuw lid

14 feb 2023
    3
    0
    1
    Vrouw
    • Hoi allemaal,

Ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Ik heb op dag 14 mijn eisprong gehad, op dag 24 kreeg ik bloedverlies. Mijn cyclus duurt normaal 28 dagen. Dit bloedverlies duurde 2.5 dag, was helderrood, duidelijk minder dan normaal, zonder menstruatiebuijkpijn, maar had er wel echt tampons bij nodig en vond het erg veel bloedverlies voor een innestelingsbloeding. Ik heb toen dit stopte na 2.5 dag een test gedaan. Zag op dat moment niks, maar niet de test tijd afgewacht. Een uur later zat er een heel licht lijntje op de test (indrooglijntje wellicht), dit was 1 nog voor NOD.

Heb toen 3 dagen geen bloedverlies gehad. Erna begon het opnieuw. Inmiddels nu al 4 dagen. Nu is het echt heel licht en heb er geen tampons bij nodig, ook geen menstruatiebuikpijn. Vooral met afvegen steeds wat rood verlies. Afgelopen zondagmiddag opnieuw een test gedaan. Gezien had al 3 dagen na NOD was, leek me het prima om dit in de middag te doen en was ook ineens heel nieuwsgierig gewoon. Zag ook op die test niks. Volgende dag ook een indrooglijntje.

Zou dit wijzen op een miskraam? lemand die dit herkent? Wat denken jullie?

2. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nee hoor, dit klinkt wel echt als een menstruatie. Soms loopt je cyclus anders dan anders, we zijn geen robots die elke maand precies regelmatig zijn. Bij iedereen kan het een keer afwijken.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dit klinkt niet als een miskraam, maar als het opstarten van je cyclus.

Hoe lang ben je al van de pil oud af?
    Gebruik je ovulatietesten om je eisprong te bepalen of via een app?

Indrooglijntjes kunnen altijd ontstaan na afleestijd en hebben niks met hcg te maken helaas.
    Daarom moet je een test na afleestijd niet meer aflezen.

Suzi98 vindt dit leuk.
  4. Anoniem12344321

14 feb 2023
    3
    0
    1
    Vrouw
    Al heel lang. Mijn dochtertje is 11 maanden en heb sindsdien geen pil meer gebruikt. Geef nog wel borstvoeding. Maar mijn cyclus is netjes op orde. Ik heb in de ronde dat ik van haar zwanger probeerde te worden hetzelfde meegemaakt. Toen was het een innestelingsbloeding, erna een positieve test en een aantal dagen erna alsnog een menstruatie en werden de testen lichter. Alleen toen had ik echt menstruatiebuikpijn en nu niet. Dus vandaar dat ik wilde polsen of het voor iemand herkenbaar was.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Okay dan kan het door de bv komen dat je tussentijds bloedverlies had.
    Je hebt helaas niet geantwoord over hoe je zo zeker weet wanneer je eisprong was.
    Ik zou vooralsnog niet uitgaan van een zwangerschap of miskraam want je testen waren negatief.

6. Anoniem12344321

14 feb 2023
    3
    0
    1
    Vrouw
    Ow, vergeten daar op te reageren. Ik merk dat altijd aan mijn afscheiding.

Een zwangerschap is het inderdaad niet gezien de negatieve testen.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Maar dan is het best een mogelijkheid dat je eisprong later is dan op de dag van je afscheiding.
    Vruchtbaar slijm kan je tot 5 dagen voor je eisprong verliezen.

Hopelijk is het snel raak

Deel Deze Pagina