Hallo iedereen, Ik heb me nog niet zo lang geleden aangemeld voor deze pagina dus ik moet nog even zoeken hoe en wat. Heb wel een dringende vraag waar ik alleen niet uit kom en waar ik van jullie graag antwoord op wil hebben. Ik ben net gestopt met de pil en heb 19 juli als eerste menstruatiedag gehad. Weet nog niet hoe mijn cyclus zal zijn dus. Ik zou zwanger kunnen zijn maar weet niet wanneer ik dit kan testen. Moet ik uitgaan van een cyclus van 28 dagen en 17 augustus testen of moet ik langer wachten. Ik zou wel zwanger kunnen zijn..... hoop hoop.
Je zou gewoon op 17 augustus kunnen testen, maar het kan heel goed zijn dat je negatief test en toch niet ongesteld wordt. Dit omdat je pas net met de pil bent gestopt. Mijn eerste cyclus na de pil duurt 35 dagen, daarna pas weer 28, dus het kan alle kanten op. Maar mocht je de 17e nog niet ongesteld zijn zou ik er voor de zekerheid gewoon een testje tegenaan gooien. Je zou immers niet de 1e zijn die direct de 1e ronde al zwanger raakt.
Als ik jou was zou ik een cyclus van 35 dagen aanhouden voor de eerste maand. Gewoon om teleurstellingen te voorkomen. Ik had dat namelijk ook.
ik zou eerst een maand of 4 a 6 ontpillen om teleurstellingen te voorkomen! wel gewoon klussen hoor want je weet nooit natuurlijk! maar je cuclus heeft even tijd nodig om op gang te komen! heel veel succes ennuh wel effe melden hier he!
Niet voor iedereen geldt dat je zo lang moet ontpillen hoor. Ik heb 9 jaar de pil geslikt. 1 maand ontpilt en toen was het al raak.
nee klopt hoor, maar ik vind dat je hier best bang wordt gemaakt met het hele ontpillen verhaal, maar dat dus niet altijd zo is. Daarom wilde ik dat nog een keer duidelijk maken.
Bij mij 1e maand al raak met 26 dagen cyclus... dus waarom niet testen als je dat wilt na 28 dagen...... Je zou misschien 2 dagen extra aan kunnenhouden, maar ja...doe lekker wat je zelf wilt. De één ontpilt, de ander niet.
Ik heb 17 jaar de pil geslikt en ben eind mei gestopt en ben inmiddels voor de 2de keer ongi geworden. Je merkt zo wie zo hele andere dingen aan je lichaam als je stopt met de pil om zwanger te worden. Mijn 1ste cyclus was 40 dagen en mijn 2de cyclus was 31 dagen. Ik heb wel sinds dat ik gestopt ben met de pil last van ongikwaaltjes die ik nog nooit heb gehad. En helaas kun je die verwarren met zwangerschapskwaaltjes. Ik zelf heb met de eerste keer 1 week gewacht voor te testen, om teleurstelling te voorkomen. En die testen zijn duur zat Succes iig Groetjes Annemiek
ik bedoel er meer mee te zeggen dat je daar rekening mee moet houden dat het daar aan kan liggen... een verhaal is het niet het is namelijk gewoon zo het kan daardoor wat langer op zich laten wachten en hoef je je niet meteen zorgen te maken. tuurlijk super geweldig als het meteen raak is dus gewoon doorgaan... leuk toch
@tweeling: je hebt helemaal gelijk hoor, ik laat alleen de andere kant even horen. En idd gewoon doorgaan, alleen maar super als het snel raak is lijkt me.