Hallo dames Ik heb al 2 weken heel veel symptomen vanaf vorige week vrijdag heel erg het gevoel dat ik zwanger ben... (eerder zwanger geweest maar wert miskraam daardoor nu sterk het gevoel weer zwanger te zijn symptomen zijn duidelijker) maar nu moet ik pas dit weekend mijn NOD krijgen maar wil zo graag eerder testen maar durf eigenlijk nog niet ... Mijn symptomen: Vanaf ei *rugpijn *steekjes in de onderbuik *en veel slijm verlies 1 week naar ei *rijgpijn steekjes in de buik en trekken door naar mijn zij (rechts) *nog steeds erge slijm verlies met witte stukjes erin *mijn tepelhoven ong. 1 cm groter en adertjes (het lijken wel spatadertjes) *veel plassen *heel veel puistjes ( normaal voor NOD 1 a 2 puistjes) *net Boven mijn vagina (waar het haargroei stopt zeg maar ) een hart stukje ( duidelijker te voelen als toen met mijn miskraam) vanaf mijn ei tot nu heeel moe nou dit zijn ongeveer mijn symptomen... maar nu was mijn vraag wie heeft er ook voor zijn NOD positief getest..? ik ben zo nieuwgierig maar ben tog van de ene kant bang.. liefs sakina
uhm volgens mij moest ik dit bij zwanger zijn plaatsen of niet haha maar weet neit hoe ik dit nu kan verzetten?iemand?
1 dag voor nod posi test. bij vorige zwangerschap ook. Het KAN dat je zwanger bent, maar het kan ook niets zijn natuurlijk.....nog ff een paar daagjes wachten! Suc6!
hi. ik had ook 1 dag voor mn nod posi test,... helaas is het 2 dagen later toch fout gegaan.. dus als ik jou was zou ik wachten... het makat je in zo'n geval alleen maar verdrietig
Ik heb een keer 5/7 dagen voor de NOD een posi clear blue gehad hihi welliswaar liep het alsnog fout op de NOD. Bij de tweede en dit kindje had ik 3 dagen voor de NOD een (licht) positieve test.
Je kan met gevoelige testen wel testen voro je NOD maar of dit verstandig is....bij veel miskramen loopt het fout juist rond de NOD zij zullen nooit geweten hebben dat ze wanger waren omdat ze dachten dat ze gewoon ongesteld waren geworden. Hetis dus niet aan te raden!
ik heb 4 dagen voor mijn NOD pos getest bij mijn eerste zwangerschap (mijn zoon is inmiddels bijna 11 maanden) met normale goedkope matcare testen..
ik heb gister al een test gedaan maar hij was heeeel licht dus jaah nog niks om cker van te zijn. dus ja maar ik w8 af tot vrijdag doe ik er nog eentje hihi ...(uit nieuwgierigheid) maja we zien wel.. groetjes sakina
ik had 10 dagen na ei dus 4 a 5 dagen voor nog positest maar ken ook dames die pas een week na nod positest hadden
* Bolleke25 ik houd je op de hoogte *Debby1983 4 a 5 dagen voor NOD das vroeg man maar jah de een maakt vlug HCG aan en de ander niet ik niet want heb gister getest en was amper te zien dus jaah.. maar ja jullie horen het van me
en nog iets met welke testen hebben jullie gedaan... ook gewoon met een kruidvat test? of is die tog iets te zwak?
Deze keer 3 dagen voor nod een heel vaag streepje en 2 dagen voor nod positief met de cb-digi. Van de 'gewone' tests is de kruitvat van ong. 7 euro het gevoeligst, de cb digi het minst gevoelig.
@ vlinderbloen en Tezz helaas ik had mijn menstruatie gekregen sorry voor het laat reageren mijn pc was stuk. en van dat vage streepje was dus denk ik een ingedroogd lijntje.. maar goed miss deze maand s het raak heb eindelijk op vruchtbare dag en de dag ervoor kunnen klusen hihi... normaalm was het 2 dg ervoor of zo of 3 omdat mijn vriend veel werkt.. maja lets pray liefs sakina