Hallo, ik heb een vraag zoals het onderwerp al aangeeft. Ik wil morgen graag testen, 3 dagen voor NOD en 12 dagen na de Pregnyl. Met 7 dagen heb ik al een test gedaan ivm het gebruik van de Pregnyl. ( Dit was met een test van Etos, 2v5. ) Hierop was een heel licht tweede streepje te zien. Ik ga ervan uit dat het nu uit mijn lichaam is. Maar... Nu zou ik graag morgen willen testen. Ik houd het niet meer. Ik weet dat het erg vroeg is. Als deze test negatief blijkt test ik op mijn NOD nogmaals. Nu heb ik alleen nog een test van de Etos. Deze wil ik morgen ochtend gaan gebruiken. Maar zijn deze testen gevoelig? Of juist niet?
Negatief. Baal enorm, ondanks ik te vroeg was. Pfff... Het lijkt allemaal zo makkelijk, maar niets is minder waar. Ik wacht nu tot na NOD. Wordt hier alleen maar ongelukkig van.
he bah... Maar geen bloed geeft moed! DIt is balen, maar je bent nog vroeg. Gewoon nog even door duimen
Had ik ook bij mijn zoontje... dag 11, 13, 14 na eitje negatief en de 4de test maar opgemaakt op dag 15 en tot mijn verbazing een 2de streep!!! Ook etos merk. Heel veel succes en nog even geduld
je weet nu tenminste zeker dat de pregnyl uit je lichaam is. Ook ben je nog wel erg vroeg met testen dus een negatieve test is niet meteen geen zwangerschap. succes