Dit is de action test van vandaag heb de dokter gebeld het maakt niet uit wat voor test je doet dus ik heb een action test gehaald nu graag jullie mening
Ben wel met Rogijuli eens. @frannie1202 misschien kan je hem omdraaien zodra het geen schaduw te zien is?
Nee klopt maakt niet uit welke test maar het is wel zo dan sommige merken erg slecht betrouwbaar zijn op dit moment en ik dus echt duidelijke valse testen heb gehad met de action en die van de kruidvat... maar ik zie wel een streepje nu op de test
Als je zwanger zou zijn dan had je test ten opzichte van vrijdag echt een stuk duidelijker moeten zijn. Ik zeg voor nu dat je testen negatief zijn.
Op de laatste test zie ik alleen een opgedroogd indroog streepje. Mocht je zwanger zijn dan was de laatste test echt wel opgelopen ten aanzien van ruim een paar dagen terug.
Ik zie wel iets maar ik ben bang dat ik ongelijk heb. Wanneer is je nod dan? Als je afgelopen vrijdag hebt getest betekent dat hij nu wel een duidelijke streepje zou moeten zijn!
Eerst test is oud en droog dus niet te beoordelen. De laatste die je post zie ik niets op. Als de eerste idd positief had geweest had vandaag je test echt een knaller geweest ondertussen. Ik denk niet zwanger.