Heb ze net aan vriendlief (die in shock was) laten zien en hij ziet ze ook! Terwijl hij dat normaal nooit ziet. Had in maart ligt posi test (wat uiteindelijk vmk werd )en die zag hij toen niet. Even heel spannend de komende dagen! En natuurlijk ook even emotioneel, ivm onze dochter.iIk vind het namelijk heel spannend allemaal, 2 kindjes!! Maar dat zal iedereen wel hebben denk ik Overmorgen gaan we samen een nieuwe test doen, ben benieuwd!! Voor nu ga ik er maar van uit dat het niet zo is, om de teleurstelling te voorkomen...
Ik zit op 12dpo, denk ik.. dacht mn ei te voelen 22 november. En pas 2e ronde dus cyclus nog niet regelmatig. Vorige maand 35dgn. Dus als dat deze maand ook zo zou zijn, zou ik inderdaad zo rond 22 november mn ei hebben gehad.
Hallo Ik heb juist een ovulatietest gedaan , willen jullie even kijken of die positief is ? Alvast bedankt
Van 1 ovulatie test kun je niet zeggen of je je lh piek heb gevonden daar moet je eerder in je cyclus mee beginnen en dan je ei opsporen. Vind trouwens je streepjes en ook wat vreemd niet mooi doorgelopen.
Oké, net nog een testje gedaan. Binnen 5 min een licht roze streepje. Zien jullie hem ook? Op de 1e foto ook de test van gisteren erbij, de linker is die van gisteren, op de 2e foto die van vandaag (met flits)
Net, met ochtendurine, met vriendlief samen nog een testje gedaan. Volgens mij word het duidelijker!!