Sinds een week gebruik ik teunisbloemoliecapsules van het Kruidvat eigen merk. Sinds gisteren heb ik ineens na mijn ontlasting olie erbij. Er drijft zeg maar op het toiletwater olie (uit de capsules). Heeft iemand dit ook meegemaakt? En is dit erg? Of zouden die capsules bij mij niet werken? Vind het namelijk best vreemd. Heb verder geen last van mijn darmen ofzo. Sorry voor deze 'vieze' vraag. Hopelijk kan iemand mij hier iets over melden...
Ben vandaag voor het eerst begonnen met die dingen maar dan van de Etos. Ik zal het eens in de gaten houden. Zijn die van het kruidvat ook zo groot? Die van de Etos wel en die moet je nog twee nemen ook... Ps. Is niet lullig bedoeld, maar misschien volgende keer je 'topic' een andere naam geven. Als mensen weten dat het over Teunisbloemolie gaat, zullen ze misschien eerder reageren dan met 'beetje rare vraag'.
Ben vandaag voor het eerst begonnen met die dingen maar dan van de Etos. Ik zal het eens in de gaten houden. Zijn die van het kruidvat ook zo groot? Die van de Etos wel en die moet je nog twee nemen ook... Ps. Is niet lullig bedoeld, maar misschien volgende keer je 'topic' een andere naam geven. Als mensen weten dat het over Teunisbloemolie gaat, zullen ze misschien eerder reageren dan met 'beetje rare vraag'.