Een beetje rare vraag...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nikki23, Jan 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    :oops: :oops: :oops:
    Sinds een week gebruik ik teunisbloemoliecapsules van het Kruidvat eigen merk. Sinds gisteren heb ik ineens na mijn ontlasting olie erbij. Er drijft zeg maar op het toiletwater olie (uit de capsules).
    Heeft iemand dit ook meegemaakt? En is dit erg? Of zouden die capsules bij mij niet werken?
    Vind het namelijk best vreemd. Heb verder geen last van mijn darmen ofzo.
    Sorry voor deze 'vieze' vraag.
    Hopelijk kan iemand mij hier iets over melden...

2. mama1980

mama1980 Lid

Apr 3, 2008
    85
    0
    0
    Ik heb ook die capsule's gebruikt,
    maar het is mij nog nooit opgevallen.
    Groetjes :D

3. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    hmmm, tja vreemd dan he!?
    Verder niemand die hier iets over weet?

4. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    up!

5. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    gebruik ze ook maar dat is mij ook nooit opgevallen.. zal er eens naar kijken ;)

6. samkids

samkids Niet meer actief

Ben vandaag voor het eerst begonnen met die dingen maar dan van de Etos. Ik zal het eens in de gaten houden.

Zijn die van het kruidvat ook zo groot? Die van de Etos wel en die moet je nog twee nemen ook... :(

Ps. Is niet lullig bedoeld, maar misschien volgende keer je 'topic' een andere naam geven. Als mensen weten dat het over Teunisbloemolie gaat, zullen ze misschien eerder reageren dan met 'beetje rare vraag'.

7. samkids

samkids Niet meer actief

Muppet, hoe is jouw ervaring trouwens met de olie? Is je cyclus regelmatiger geworden?

8. samkids

samkids Niet meer actief

Ben vandaag voor het eerst begonnen met die dingen maar dan van de Etos. Ik zal het eens in de gaten houden.

Zijn die van het kruidvat ook zo groot? Die van de Etos wel en die moet je nog twee nemen ook... :(

Ps. Is niet lullig bedoeld, maar misschien volgende keer je 'topic' een andere naam geven. Als mensen weten dat het over Teunisbloemolie gaat, zullen ze misschien eerder reageren dan met 'beetje rare vraag'.

9. samkids

samkids Niet meer actief

Muppet, hoe is jouw ervaring trouwens met de olie? Is je cyclus regelmatiger geworden?

Share This Page