Ik heb even een vraagje en hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik doe dagelijks een ovulatie test(1x per dag om 16.30) ik had afgelopen nacht ontzettend veel buikpijn en dat is nu over. nu was mijn test niet positief het was een heel licht streepje (bijna niet te zien) kan het zijn dat ik dan toch vanacht mijn eisprong heb gehad? of moet het dan nog komen
hoe waren je testen afgelopen week? Had je afgelopen week wel pos testen? Het kan natuurlijk dat je ei is geweest, maar dat hoeft niet. Je bent niet toevallig ook aan het tempen? Dan zou je aan je temp kunnen zien als je ei is geweest, je temp gaat dan omhoog
hoi vlinder, Ik snap wat je bedoeld, ik heb al bijna 2 weken een testlijn ernaast staan, en nog steeds geen positieve test, en zit inmiddels op dag 25..., dus dat wrod waarschijnlijk een lange cyclus of ik heb gewoon geen ei dee cyclus!! Maar wat je gevoeld hebt kan een eisprong geweest zijn natuurlijk, maar als je test met ovulatietesten en je zit tegen het positieve aan echt altijd 2x testen zodat je je eitje niet kan missen!! Heb je wel wat met de ovulatiepijn gedaan??? hahah!! XXX
ja we hebben er gebruik van gemaakt ik heb nog geen een keer een positieve test gehad alleen vandaag om 16.30 een vaag streepje. ik heb dus maar 1 keer getest vandaag. kan het dan zijn dat als ik vanmorgen getest zou hebben dat hij positief was en nu dan weer vaag? ik ben aan het tempen maar hij schiet nog niet omhoog maar dat kan ik dan waarschijnlijk pas over een paar dagen zien toch?
weet niet of dit voor jullie duidelijk genoeg is Dag 1: 36,5 Ongesteld Dag 2: 36,6 Ongesteld Dag 3: 36,8 Ongesteld Dag 4: 36,7 Ongesteld Dag 5: 36,8 Ongesteld Dag 6: 36,9 Dag 7: 36,7 Dag 8: 36,8 Dag 9: 36,8 Ziek Dag10: 36,6 Dag11: 36,6 Dag12: 36,6 Negatieve ovulatie test Dag13: 36,5 Negatieve ovulatie test Dag14: 36,6 Negatieve ovulatie test Dag15: 36,8 Negatieve ovulatie test Vanacht ovulatie pijn gehad Dag16: 36,7 Vage ovulatie test
ik heb een heeeeeeel korte LH piek.. en die vind ik alleen.. met 3 keer testen per dag.. doe ik 2 keer.. dan heb ik dus geen duidelijke positieve test.. en bij 1 keer mis ik hem echt
ow dus de kans dat ik vanacht m'n ei heb gehad is er wel. heb echt wakker gelegen van de buikpijn. heb dat normaal overdag m'n eisprong
Hoi vlinder, Het kan denk ik wel hor dat je je eisprong gevoeld hebben, maar het kan ook zo zijn dat je je ei nog moet krijgen, heb je vandaag nog getest?? Ik heb gisteren op dag 25 pas positief getest, terwijl mijn cyclus vorige ronde 33 was, dus het kan nog weleens afwijken, en ik heb om 17u getest, en om 21u gisteren, en vanmorgen om 9u, en nog steeds positief..., dus als je je piek niet wilt missen moet je 2x per dag testen, en dan kan je hem bijna niet missen!! Succes meid! XXXX