Ik weet dat je met ovulatietesten ook een zwangerschap op kan sporen (klinkt een beetje raar om zo te zeggen, maar jullie begrijpen het denk ik wel). Nu heb ik vorige week dinsdag een positieve ovutest gehad (inderdaad een eisprong). Omdat ik nog 1 test had liggen heb ik vanmorgen nog een testje gedaan. Er verscheen een heel vaag 2e streepje. Staat dat streepje er altijd omdat er altijd wel iets LH in je urine zit, of zou het toch iets anders betekenen? Iemand ervaring met vage streepjes een week na de eisprong?
Vage streepjes kunnen altijd na je eisprong. Bij de ene vrouw wat duidelijker dan bij de andere vrouw. Hopelijk is je zwangerschapstest snel positief!
ik heb altijd een vaag streepje op mijn ovu en nooit een knaltest. dus afwachten en ik duim voor je dat je een vaag streepje krijgt, gevolgd door een knalstreep op een hcg test, daar telt tenminste een streep is een streep
Je hebt altijd een bepaalde hoeveelheid LH in je lichaam, dus je kunt gedurende je hele cyclus een vaag streepje op je ovulatietest hebben. Dat duidt niet op een zwangerschap, dat is normaal.
vanavond ben ik volgens mij ongi geworden. Heel vreemd, want ik heb vorige week pas een eisprong gehad (3 mei positieve ovutest).
Voor en na mijn ei heb ik altijd een licht vaag streepje op de test. En dat je ongi geworden bent zou wel kunnen hoor. Dan heb je een LF van 10 dagen (die van mij is 12 dagen).