Hallo dames, wat vinden jullie?? mijn nod is een deze dagen en uiterlijk vrijdag zondag en maandag een heel licht streepje (bijna niet te zien) en vandaag deze! in het echt is hij nog duidelijker en paars/roze, de foto is gemaakt met een telefoon, vandaar dat hij wat vaag is, ik heb hem daarom even bewerkt. liefs mij
als ik een foto neem van dichtbij dan word hij heel erg vaag, maar dat komt door de telefoon, als me man thuis is maar ik met de digitale camera even een nieuwe foto
zelfs op deze foto waarop de test erg klein is en verweg zie ik toch echt een 2e streepje. ik zeg gefeliciteerd
ik zeg ook vast voorzichtig gefeliciteerd!!! zie wel duidelijk een streepje maar inderdaad erg ver weg.
bedankt dames, maar ik weet niet of ik zwanger ben :S vandaag heb ik een test moeten doen bij de gyn en die was negatief! ik had dus deze test bij me en nog een licht postieve van de kv maar ze zeiden dat ze alleen hun eigen testen geloven.... ik word er niet goed van, als het mis gaat is dit dus al de 7de miskraam!! maar ik voel me echt zwanger.. volgende week mag ik een nieuwe zwangerschaps test doen bij hun, maar morgenochtend doe ik er toch nog eentje haha ik snap mijn eigen lichaam niet meer
geen idee, er staat geen merk op, gewoon 4kante testen ofzo ik voel me zwanger, ik ben wat misselijk, moe en me aderen bij me borsten zijn heel erg opgezet, ik ben niet ongi geworden, en de testen zijn licht postief, maarja ik wacht wel af, ik kan toch niet meer doen
ja dat dacht ik nou ook, bloedprikken en dan zien we het! maarja hun geloven me denk ik niet, terwijl ik de testen bij me had, nee weet je ik koop voor de lol die testen en dan kleur ik er een 2de streepje op echt pff alsof alle testen slecht zijn behalve die van hun. zelfs clear blue vertrouwen ze niet :x maar ja ik vind het ook niet gek dat hij negatief aangeeft, ik heb getest met kv en die staat er bekend om dat hij vroeger postief test, en die van hun heeft waarschijnelijk meer hormoon nodig om postief te testen. inmiddels ook niet ongi, geen krampen, geen afscheiding oid weer afwachten dus