Ik moet zo voor controle naar het ziekenhuis, na 3operaties aan een gebroken been! Ik kan inmiddels na 4 weken revalideren weer een beetje zonder krukken lopen. Er moet dus een röntgenfoto gemaakt worden en vrijdag is mijn nod. Dus ik heb voor alle zekerheid gisterenavond en vanochtend een zw.test gedaan K2v5. Gisteren omo-wit en vanochtend binnen de vijf minuten een heeel licht streepje! Na het opdrogen is hij nu beter zichtbaar. Ik hoop dat het zo is en dat het goed gaat, eindelijk iets positiefs dan. Naast mijn gebroken been in oktober (tot nu) heb ik in mei met 5 weken en in juli met 11 weken een mk gehad, dus dit zou geweldig,maar ook eng zijn! Moest het even kwijt! Ga de rest van de week duimen! Morgen kijk ik of de test donkerder is!
ik hoop het voor je!! maar mag je dan wel gewoon een röntgenfoto laten maken als je zwanger bent? mijn zoontje moest dat ook eens en ik moest bij hem blijven maar er werd toen duidelijk gevraagt of ik zwanger was en dit het komende jaar wel van plan was! dat was in die tijd niet maar dat schijnt dus schadelijk te zijn!! )valt me wel net in dat hij een longfoto moest, maar is dat niet dezelfde foto?)
Spannend !!! Maar inderdaad eventjes aangeven in het ziekenhuis ivm röntgenfoto lijkt me slim in dit geval. Ik duim voor je meid
Ik zal morgen als hij donkerder is een foto proberen te maken. Er staat nu een duidelijke lichtroze streep, maar ik weet niet of ik hem al op de foto krijg.
Bekijk bijlage 226869 Bekijk bijlage 226870 De onderste heb ik even iets donkerder gemaakt. In het echt zie je het veel beter
Ja, ik zie een streepje, nog wel een beetje licht, maar over een paar dagen is ie vast duidelijker. Gefeliciteerd!
hmmm niet dat ik nu weer de spelbederver wil zijn, maar het lijkt wel of de test niet goed is doorgelopen. Kan natuurlijk helemaal aan mij liggen. Ik hoop datie binnenkort van het scherm afspat!!!!!!!!
Hij is helemaal doorgelopen en in het echt is het streepje overal even roze en net zo dik als de controlestreep. En gisteren was hij echt nog helemaa wit
Bekijk bijlage 226875 Heb hem in negatief gezet. Hoop datie erbij komt te staan, is ook mijn eerste keer dat ik dat probeer. Nu lijk ik wel een streepje te zien meis.....spannend, duim duim duim
hoi hoi mijn testen waren precies zo dus ik zeg gefeliciteerd doe hem over 3 dagen weer en je zult zien dat die dan donkerder is